استانی

ماجرای استوری اسپانسر پرسپولیس چه بود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله زنده خبری، اسپانسر فصل قبل پرسپولیس با استوری جدیدی که  در خصوص انتخاب یک سرمربی سرشناس برای پرسپولیس، در پیج رسمی‌اش منتشر کرده، دوباره خبرساز شده است.

حالا شنیده می‌شود که این این استوری بدون هماهنگی با باشگاه پرسپولیس به اشتراک گذاشته شده است و مدیران باشگاه پرسپولیس از این موضوع بی خبر بودند.

در این راستا گفته می‌شود که پس از پایان فصل قرارداد باشگاه پرسپولیس با این تمام شده و برای ادامه همکاری این شرکت باید با مالکان جدید باشگاه پرسپولیس به توافق برسد. این در شرایطی است که این شرکت در طول فصل حمایت زیادی از پرسپولیس داشت و در نیم فصل قبل و زمانی که قرار بود استون ارونوف به جمع پرسپولیسی ها بپیوندد هم با انتشار یک استوری در پیج رسمی‌اش از یک خرید جذاب برای پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی خبر داده بود.

در متن این استوری آمده است:  
به اطلاع هواداران میرسانیم، با توجه به نگرانی های اخیر هواداران در خصوص جذب سرمربی و با توجه به هماهنگی که بین شرکت طبیعت و هیات مدیره پرسپولیس وجود دارد به شما این اطمینان خاطر را م‌یدهیم که مذاکرات با چند سرمربی سطح یک جهان در حال نهایی شدن  است و به زودی گزینه نهایی که حتما نظر هواداران را جلب خواهد کرد، اعلام می شود. بنابراین هواداران نگران نباشند. شرکت طبیعت مثل همیشه در کنار تیم پرسپولیس  است و به صورت ویژه در این زمینه کمک خواهد کرد. 
همواره همراه و همدل شما هستیم.

ماجرای استوری اسپانسر پرسپولیس چه بود؟

 

 انتهای پیام/ 

 

دکمه بازگشت به بالا