اقتصادی

جبلی پس از انتصاب چه توییت کرد؟

دقایقی پس از انتصاب ، پیمان جبلی اولین توییت خود را به عنوان رئیس صدا و سیما در حساب خود ارسال کرد و نوشت: “بسم الله الرحمن الرحیم”.

به گزارش مجله زنده خبری ، حضور پیمان جبلی در توئیتر پس از انتصاب مقام معظم رهبری در روز چهارشنبه ، 16 آنلاین ، ممکن است نگاه جدی به مدیر جدید صدا و سیما نشان دهد ؛ رویکردی که در اظهارات قبلی وی قابل مشاهده است.

جبلی قبلاً از رقیبی جدی به نام اینترنت و فضای مجازی صحبت کرده بود و می گفت: “اگر تا به امروز تلویزیون خود را بدون رقابت در زمینه رسانه تماشا می کردید ، امروز با یک رقیب بسیار قوی و این رسانه جدید رقابت جدی دارد.” به نحوی مفاهیم ارتباط را تحت تأثیر قرار داد. “

وی همچنین ظهور فناوری های ارتباطی جدید را یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست که در نهایت بهره وری را افزایش می دهد و می افزاید: “هر یک از چالش های جدید برای رسانه های سنتی می تواند منجر به تحول ، رشد و نوآوری شود. این چالش لزوماً منفی نیست و می تواند مثبت باشد. »

اما ساعاتی پیش رئیس صداوسیما دومین توئیت خود را در پروفایل خود منتشر کرد که محتوای آن شامل برخی از اظهارات وی در مصاحبه با ایران پرس بود ؛ یک خبرگزاری بین المللی در دوران تصدی وی به عنوان معاون وزیر امور خارجه راه اندازی شد.

در این توییت جدید ، پیمان جبلی تأکید کرد که “رادیو و تلویزیون باید خواسته ها ، خواسته ها و نگرانی های توده مردم را منعکس کند و نباید دیدگاه ها و منوهای یک طبقه خاص ، یعنی یک طبقه خاص جدا از مردم را منعکس کند. صدا و سیما رسانه کسانی خواهد بود که صدایشان در هیچ کجا یافت نمی شود. “

به گزارش مجله زنده خبری ، صبح امروز چهارشنبه ، 28 اکتبر 1400 ، با پایان مدت مسئولیت علیه عسکری در سازمان صدا و سیما ، حضرت آیت الله خامنه ای پیمان جبلی را در مسائلی مانند “افزایش آگاهی عمومی” به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کردند. و دانش “رهنمودهای فرهنگی” ، “تقویت روح و احساس هویت ملی و انقلابی” ، “گسترش امید و نشاط” و “ترویج شیوه زندگی اسلامی-ایرانی” در عصر جدید به عنوان اولویت های رسانه ملی برجسته شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا