عمومی

چندکلام برای نمایندگان مجلس، قبل از پایان این چهار سال!

اما می خواهم به چند نکته اشاره کنم که برای هواپیمای اول بد نیست.
1. اگر می خواهید انتخابات ریاست جمهوری پارلمان شوید و یکی از روسای جمهور شوید ، این نیش نیست که به راحتی بتواند از گلو یک جناح پایین بیاید و بتواند خفه شود.

2- وظیفه شما تصویب قوانینی و نظارت بر اجرای آنها است. تعهدات نامحدود را بر خود تحمیل نکنید و از متن قانون پیروی کنید.

3. شما تعهدات زیر را ندارید:

– دخالت در برکناری و نصب قوه مجریه. زیرا باید اصل تفکیک اختیارات رعایت شود و پرداخت باج ، اخاذی پول و تهدید به بازجویی و بازجویی برای به دست آوردن امتیاز ، کار درستی نیست و فایده ای ندارد.
– در این کشور یک سیستم طولانی و گسترده وجود دارد که وظیفه آن برنامه ریزی برای توسعه و آماده سازی است. مداخلات در یافتن چنین برنامه ها و نکاتی در مسئولیت های شما نیست.
“شعار دادن خوب است ، اما خوب نیست.” ایده ها را قبل از سخنرانی ، نه شعار ، در سخنرانی ها و گفتارها بیان کنید.
“برای مردم مهم نیست که شما برای ورود به مجلس چند صد میلیون یا چند میلیارد نفر را کنار بگذارید ، بنابراین خطی را برای دلالان و جویندگان اجاره ، و توافق نامه به طور کلی و غیره بکشید.” در غیر این صورت ، پایان شما خوب نخواهد بود.
– برای زنده ماندن مردگان ، به مردم طرف خود بگویید که توجه نکنند ، زیرا وقتی صفحه باز می شود ، شعارها برعکس می شوند! و زندگی برای شما به مرگ تبدیل می شود.
– حضور در مراسم تشییع جنازه سران کشور شما وظیفه شما نیست ، اگرچه حضور در این مراسم خوب است ، اما اگر این موارد بر نتایج قانونگذاری و نظارت شما در مجلس تأثیر بگذارد ، تضمین می کند.
– آگاه باشید که این صندلی ها در دست شما هستند و فردا توسط شما بازگردانده می شوند و باید در هر دو جهان مسئولیت داشته باشید.
– دروغ و تهمت و شعارهای خالی و تخریب را فراموش کنید ، در غیر این صورت صدمه خواهید دید.
– مواظب هاله نور و توهم باشید. پیدا کردن شغل به ظرفیتی نیاز دارد و می تواند مورد تردید باشد. بنابراین مراقب خود باشید تا در اعتماد به نفس کاذب قرار نگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا