سلامت و تندرستی

تشکیل کارگروه‌های مشترک میان معاونت درمان و دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت

در اولین جلسه کمیته درمان و پزشکی ایران با حضور معاون درمان و رئیس دفتر داروهای ایرانی و مکمل و دو عضو مجلس شورای اسلامی ، دو کارگروه مشترک تشکیل شد که مجموعه ای از خدمات و آئین نامه های پزشکی را تشکیل می داد. پزشکی ایرانی و مکمل گرفته شده است.

به گزارش مجله زنده خبریدر این جلسه ، به دستور وزیر بهداشت در اولین جلسه توسعه و نهادینه شدن طب ایرانی ، باید كمیسیونی تشكیل شود كه درمورد موضوعات مربوط به طب ایرانی و مكمل در زمینه درمان ، با حضور دکتر ، بررسی شود. ” کاظم یان بابایی “، معاون مدیر ، دکتر نفیسه حسینی یکتا” و بررسی آیین نامه های ایجاد مراکز درمانی و فعالیت های طب سنتی و گیاهان داروی مقرر شد تدوین مقررات لازم جهت تدوین ضوابط و مقررات لازم برای ادغام خدمات مصوب طب ایرانی در سطح دوم و سوم نظام سلامت انجام شود. گروه های کاری

همچنین با بحث در مورد معرفی منطقی روشهای درمانی داروهای ایرانی بر اساس آزمایشات بالینی علیه بیماری عروق ویروس کرونا قلب ، مقرر شد در کمیته علمی بیماری ویروس کرونا قلب نتایج آزمایشات بالینی انجام شده در این زمینه را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. به عنوان یک جایگزین برای درمان تشکیل می شود. ،

طبق اطلاعیه روابط عمومی وزارت بهداشت ، جلسات کارگروه به صورت هفتگی برگزار می شود و جلسات کمیته مشترک طب و داروی ایران ماهانه برگزار می شود.

گفتنی است ، در اولین جلسه کمیته درمان و پزشکی ایران دکتر عبدالالهاله کشاوازی ، مدیرکل خدمات ارزیابی فناوری سلامت ، استاندارد سازی و تعرفه خدمات بهداشتی و درمانی و دکتر حبیب ملک پور رئیس دفتر نظارت و اعتباربخشی مسائل پزشکی و دکتر. آرمان زرگران ، معاون اجرایی ستاد پزشکی ایران و مکمل و دکتر مگان تنازاز ، متخصص طب سنتی ایران از دفتر داروهای ایرانی و مکمل و دکتر فاطمه محمدبایجی ، دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جلسه حضور داشتند. طب سنتی و دکتر زهرا شیخ ، دبیر کارگروه کمیسیون طب سنتی.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا