سلامت و تندرستی

نتایج موفقیت‌آمیز داروی “آویفاویر” در درمان کووید-۱۹

: فتابنیوز:

این دارویی است که براساس favi-pyrvir ساخته شده است و قادر به مهار کورو ویروس جدید است. در مقاله ای که در مجله medRxiv منتشر شده است ، محققان گفتند که این دارو به سرعت در نیمی از بیماران کوراو ویروس را از بین برد و عوارض جانبی جدی ایجاد نکرد.

به گفته محققان این مطالعه ، این دارو اثر ضد ویروسی سریع دارد ، بنابراین توانست در مدت چهار روز 62.5 درصد بیماران ویروس را از بدن جدا کند.

نتایج موفقیت آمیز دارو

محققان گفتند كه بزودی آزمایش دیگری انجام خواهند داد تا دریابند كه چگونه دوزهای مختلف دارو در بهبودی بیماران استفاده می شود.

تا به امروز ، محققان چندین داروی موثر در بهبود وضعیت بیماران مبتلا به Covid-19 از جمله فاویپیراویر ، reharcivir و پروتئین نوترکیب اینترفرون 2-α را شناسایی کرده اند. این آزمایشات برای مقابله با آنفولانزا ، هپاتیت C و ویروس ابولا طراحی شده است ، اما در آزمایش هایی که دانشمندان برای درمان Covid-19 استفاده کرده اند ، تا حدودی مؤثر بودند ، اما بیماران مبتلا به ویروس را به طور کامل درمان نکردند.

وزارت بهداشت روسیه اخیراً از موفقیت اولین داروی این کشور در معالجه بیماری عروق کرونا ویروس قلب و معالجه بیماران مبتلا به Covid-19 خبر داد.

وزارت بهداشت روسیه از توسعه اولین داروی کروناویروس به نام آیفیفویر خبر داده و نتایج مثبتی در معالجه بیماران کروناویروس با استفاده از این دارو به دست آورده است.

به گفته وزارت بهداشت روسیه ، ایفاویر اولین داروی ضد ویروسی ساخته شده از روسیه است که در آزمایشات بالینی در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب مؤثر است. در گذشته برای درمان اشکال شدید آنفولانزا استفاده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا