حوادث و رویدادها

جزئیات درگیری ماموران مبارزه با مواد مخدر «فهرج» با قاچاقچیان مسلح

رئیس پلیس ناجا درگیری شب گذشته مأموران مبارزه با مواد مخدر در شهرک فهرج در شهر کرمان و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر را تشریح کرد.

به گزارش مجله زنده خبری ، سردار مجید کریمی وی در تشریح درگیری شب گذشته مأموران مبارزه با مواد مخدر فهرج در کرمان و قاچاقچیان مسلح گفت: پس از چندین ماه ارزیابی اطلاعاتی و نظارت مداوم بر روی تیم مبارزه با مواد مخدر استان کرمان ، اطلاعات نشان داد که یک عملیات جدی با قاچاقچیان انجام شده است ، وی دارای مواد مخدر بود. دوشنبه شب (آخرین روز سپتامبر).

وی افزود: افسران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج به سرپرستی تیم ستوان یکم هادی رئیسی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حتی پس از استقرار در منطقه و استقرار نیرو در منطقه موضوع را در دستور کار قرار دادند. مظنون به رانندگی با یک ماشین نیسان در حوالی روستای علی آباد چادگل بود و پس از دستور توقف ، خودرو فرار کرد و به سمت پلیس شلیک کرد که در آن ستوان هادی رئیسی مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار گرفت. مجروح شده و به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل می شود.

کریمی افزود: پس از این حادثه سردار عبدالرضا ناظری – فرمانده انتظامی استان کرمان – به محل درگیری شتافت و شخصاً فرماندهی عملیات را بر عهده گرفت در حالی که در آخرین ساعات شب ماشین مورد نظر دستگیر و خودرو توقیف شد. 2 قبضه سلاح و مقدار زیادی مهمات در مجموع 589 کیلو و 506 گرم مواد مخدر شامل 443 کیلو و 803 گرم تریاک ، 119 کیلو و 401 گرم حشیش ، 15 کیلوگرم شیشه و 11 کیلوگرم و 320 گرم هروئین کشف شد.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ، فرمانده انتظامی استان کرمان پس از انجام عمل جراحی سریع به بیمارستان منتقل شد تا از آخرین اقدامات درمانی کادر پزشکی مطلع شود ، متأسفانه تیم پزشکی برای نجات جان فرمانده انتظامی تلاش کردند مبارزه مواد مخدر فهرج ناکام ماند و در 49 سالگی به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت برای ایجاد و تأمین امنیت دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، کریمی در پایان اظهار داشت: شهرت و سربلندی ایران اسلامی مدیون رشادت ها و رشادت های مردانی است که با مکتب انسان سازی استان درس عشق ، فداکاری و خدمت بی مزد را آموخته اند. وقتی به خدا رسیدی. با گذر از این گذرگاه درخشان ، شهدای گرانقدر برای همیشه باقی می مانند و ثبات و تداوم خط قرمز امام حسین (ع) را با خون خود تضمین می کنند و راه شهادت را به ما می آموزند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا