حوادث و رویدادها

مرگ سالانه ۱۷ هزار نفر در جاده های کشور

مجله زنده خبری / مرکزی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: علی رغم فرهنگ گسترده در سال های اخیر ، تعداد کشته شدگان تصادفات جاده ای همچنان زیاد است ، به طوری که هر ساله در جاده های کشور حدود 17 هزار نفر کشته و 250 هزار نفر زخمی می شوند 10٪ آنها “آنها معلول می شوند.

اسماعیل نیجر روز سه شنبه (3 خرداد) در مراسم حفاری پایگاه اضطراری شرکت نمک معدنی اراک اظهار داشت: “جامعه به اخلاق رانندگی ، رفتار و فرهنگ نیاز دارد و سالانه افراد زیادی به دلیل ضعف در این زمینه جان خود را از دست می دهند. “کشته شدن در یک تصادف رانندگی عواقب زیادی دارد.

نماینده مردم اراک ، کمیجان و کنداب در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: اقدام امله برای ایجاد پایگاه اضطراری قابل تحسین است و از همه صنایع انتظار می رود تلاش های لازم را برای انجام تعهدات اجتماعی خود انجام دهند زیرا بسیار آلودگی استانها نتیجه فعالیت صنعتی هستند.

محمد حسن اسفاری افزود: امکانات و منابع دولتی محدود است و نمی توان انتظارات زیادی از این بخش داشت و سایر بخشها نیز باید در رفع نیازها همکاری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در این مراسم گفت: استان مرکزی در بزرگراه شرق به غرب واقع شده و یکی از آسیب پذیرترین استان های ترافیکی و صنعتی است. همچنین ، این استان در مدیریت بحران و پشتیبانی از پنج استان دیگر جایگزین تهران است.

سید محمد جمالیان اظهار داشت: با توجه به ویژگی های استان ، امکانات حیاتی در این منطقه ناکافی است و وی نیاز به حمایت ویژه از پناهگاه بحران دانشگاه علوم پزشکی دارد.

فرجی ، مدیرعامل شرکت ایران معدنی نیز گفت: ایجاد پایگاه اضطراری در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت است. مساحت این پایگاه 140 متر مربع است که وام ساخت آن 600 میلیون تومان تخمین زده شده است.

به گزارش مجله زنده خبری ، امروز پایگاه جاده ای شهدای کوهستان سولنو (روناس) در مسیر اراک-توره در زمینی به مساحت 140 متر مربع و با وام یک میلیارد و 500 میلیون تومانی توسط شرکت بازرگانی رنگ روناس به بهره برداری رسید. .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا