حوادث و رویدادها

احداث ۱٠٠ پایگاه اورژانس جاده‌ای خیرساز

تفاهم نامه همکاری بین سازمان اورژانس کشور ، خیرین وزارت راه و شهرسازی و انجمن خیرین سلامت برای احداث 300 ایستگاه جاده ای به امضا رسید.

به گزارش مجله زنده خبری ، با توجه به افزایش بلایای طبیعی و تعدد مأموریت های اضطراری در سال های اخیر و مدیریت حوادث به صورت سازمان یافته و علمی تر ، نیاز به همکاری و همکاری سازمان های غیردولتی و سازمان های غیردولتی بیش از گذشته بوده است. بر این اساس ، با اقدامات بعدی سازمان وضعیت های اضطراری و با تلاش فراوان انجمن خیرین سلامت و وزارت راه و شهرسازی ، طی تعاملات بین بخشی و جلسات متعدد ، تفاهم نامه همکاری بین سازمان اورژانس ، وزارت راه و شهرسازی احساس می شود. و توسعه شهری و انجمن خیرین سلامت ساخت 300 پایگاه جاده ای به پایان رسید.

بر اساس این تفاهم نامه ، طی دو سال تصمیم گرفته شد که 100 پایگاه با زیربنای 110 متر توسط خیرین سلامت با همکاری معاون توسعه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی احداث و به اورژانس کشور تحویل داده شود.

بر اساس گزارش ستاد روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اورژانس کشور ، اورژانس کشور نیز متعهد شد که پس از اتمام و ساخت پایگاه های فوریت های پزشکی ، نیروی انسانی این پایگاه ها و همچنین تجهیزات لازم برای بهره برداری و خدمات بر این اساس توسط دانشگاه ها توزیع شود.

این تفاهم نامه به امضای دکتر نمکی وزیر بهداشت ، دکتر پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اوضاع اضطراری ، دکتر شهریاری دبیرکل انجمن ملی خیرین سلامت ، مهندس پورهاشمی معاون دبیرکل رسیده است. از انجمن ملی اهدا کنندگان ، دکتر تاگوینژاد ، معاون وزیر توسعه دولت ، و میر شفیع ، مدیرکل وزارت راه. و برای انجام و شروع عملیات ساختمانی اجرا شد.

بنابراین ، براساس این گزارش ، این تفاهم نامه در 11 بند تنظیم شده است و طرفین متعهد می شوند مطابق با مدیریت زمین و نیاز مناطق کم درآمد کشور اقدام کنند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا