استانی

خبرگزاری آنا – بزرگداشت روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در نقاط مختلف کشور با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و … روز دانشجو را گرامی داشتند.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا از تبریز، مسابقه دارت و تنیس روی میز ویژه خواهران و برادران دانشجو به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

در رشته دارت برادران حسین جمشیدی مقام اول، رضا عبداللهی مقام دوم، مهدی راصحی و محمدامین دیبایی مقام سوم و در رشته دارت دانش آموزی خواهر اسما حنفی مقام اول، کوثر باقری مقام دوم و لیلا داداشی مقام سوم را کسب کردند.

برگزاری جشن روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

در محدوده ی تنیس روی میز محمد اکبری مقام اول، امیر میناوی مقام دوم، آرمین حاتایی مقام سوم و در بخش خواهران مهنا هداپرست مقام اول، محدثه باقرپور مقام دوم و کوثر باقری مقام سوم را کسب کردند. (ادامه مطلب)

به گزارش آنا، همزمان با گرامیداشت 16 خطر روز دانش آموز و در آستانه میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، کارکنان و بسیج کارکنان پایگاه مقاومت. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اگلید وی با زیارت بهشت ​​فاطمیه و نثار گل بر مزار مطهر مدافع سلامت “شهید حمیدرضا جباری” اولین مدافع سلامت شهرستان با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت کرد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. جایگاه شهدا

برگزاری جشن روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

سهراب نظری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اگلید با اشاره به جهاد و ایثار کادر پزشکی طی دو سال گذشته گفت: جان خود را زنده نگه داریم زیرا امنیت و آرامش امروز ما حاصل خون این عزیزان است. شهدا.”

شهید حمیدرضا جباری 30 شهریور 1359 در روستای شهریان از توابع شهرستان اگلید دیده به جهان گشود. وی فرزند جانباز دوران دفاع مقدس بود. حمیدرضا با وجود بیماری زمینه ای در یگان بهداری گردان ولی عصر آباده خدمت می کرد و با لباس سبز و سفید به بیماران عروق ویروس کرونا خدمت می کرد. وی سرانجام در 10 آبان 1395 در حین انجام خدمت با بیماری به شهادت رسید

مراسم گرامیداشت 16 آذر و میلاد حضرت زینب سلام الله علیها روز پرستار با حضور گسترده دانش آموزان و معلمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم در سینما جهرم برگزار شد.

در این برنامه برنامه های مفرح مختلفی از کانون ها و کانون های فرهنگی و دانشجویی و انجمن پرستاران اجرا شد. اجرای استند، سخنرانی، مسابقه، طراحی چهره و …. یکی از آن برنامه ها بود.

برگزاری جشن روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

در این مراسم کوروش سرورزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم ضمن تبریک روز دانشجو از آنان خواست تا در برنامه های علمی و فرهنگی بیشتر شرکت کنند.

ارزیابی جوایز علمی و فرهنگی و انتشار کلیپی از مبارزات استکبار ستیزی دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

به گزارش خبرنگار آنا از سپیدان، به مناسبت شانزدهمین خطر، نشست پرسش و پاسخ دانش آموزان با مسئولان. دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان، مسابقه عکس دانشجویی، کارگاه استرس دانش آموزی و راه های مقابله با آن.

برگزاری جشن روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مستاجرین عبدالرسول دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر وی در پیامی به مناسبت شانزدهمین حادثه، روز دانش آموز، این روز را به تمامی معلمان و دانش آموزان تبریک گفت و گفت: امروز دانش آموزان و دانشگاهیان ما وارث خون پاک شهدای آن زمان و همچنین ایثارگری هستند. هزاران جوان دیگر که ثمره انقلاب کبیر ملت ایران و تحکیم پایه های استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی جنگیدند و فداکاری کردند و تمام هستی خود را فدا کردند.

جشن روز دانش آموز دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار شد. در این مراسم محمد واری رئیس دانشگاه گفت: با همت و همکاری همه مردم، با دریافت واکسن تاج ریشه این بیماری بد از جامعه ریشه کن می شود و دانشجویان همانند گذشته در دانشگاه حضور فیزیکی خواهند داشت. “

برگزاری جشن روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساکز با اشاره به تعبیر دانشجوی دکتر بهشتی مؤذن و سیگنالی برای بیداری جامعه گفت:.

در پایان این مراسم از دانشجویان برگزیده در رشته های علمی، فرهنگی، ورزشی و پژوهشی قدردانی شد.

بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام وی به مناسبت 16 آذر روز دانش آموز گفت: 16 آذر نماد ملی مبارزه دانشجویان مسلمان با استکبار جهانی و یادآور رشادت های دانش آموزانی است که از سینه خود در برابر تیرهای استعماری دشمن دفاع کردند و گذشتند. فریاد استکبار ملت ایران به جهانیان: مروری بر صفحات تاریخ ثابت می کند که علمای راه پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن، مشارکت خالصانه در حماسه دفاع مقدس و همچنین همانطور که در توسعه و توسعه همه جانبه میهن عزیزمان نقش مهم و اساسی دارند.

برگزاری جشن روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم بزرگداشت روز دانش آموز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور با حضور دانشگاهیان و جمعی از کارکنان شهرستان نیشابور برگزار شد و دانش آموزان در مسابقات دارت، هندبال، پنالتی و … شرکت کردند.

حاضران علاوه بر استماع سخنان مسئولین و بهره گیری از برنامه های مختلف استندآپ، موسیقی و … شاهد تجلیل از مقام شامخ شهدا بودند و با اهدای جوایزی به رسم یادبود از نفرات پیشرو مسابقات ورزشی قدردانی شد.

برگزاری جشن روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

در پایان این مراسم دیدار دوستانه فوتسال بین تیم های خبرنگاران شهرستان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور با گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان شهید برگزار شد.

انتهای پیام/4062/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا