عمومی

ساخت ۸ هزار واحد در طرح جهش ملی تولید مسکن دماوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رضا طاهرهانی دوشنبه شب در جلسه شورای مسکن شهرستان دماوند که با حضور رضایی آنلاین معاون امور عمرانی استاندار و سایر اعضای اتاق جلسات استانداری دماوند برگزار شد، با اشاره به اینکه جهش تولید مسکن است. یکی از سیاست های دولت این است که ساخت مسکن برای بی خانمان ها وظیفه دولت و دولت است و باید سالیانه تعدادی خانه بسازد، اما متاسفانه در چند سال اخیر تولید مسکن را هم شهری کردیم. که باید با کار شبانه روزی با نظارت دقیق جبران کنیم.

فرماندار دماوند افزود: طبق بررسی های انجام شده هدف ما در طرح جهش ملی در تولید مسکن ساخت 8 هزار مسکن در شهرستان است و تمامی دستگاه های اجرایی و اداری شهرستان باید با تمام ظرفیت برای تسریع روند ملی اقدام کنند. جهش مسکن و بدون بی توجهی مسئولان ذیربط «مسکن در شهر دماوند با اقدام ملی پذیرفته نیست.

طاهرهانی گفت: مشارکت بخش خصوصی در این پروژه بسیار موثر است و تامین امکانات، زیرساخت ها، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی مناسب در این پروژه مد نظر است و نباید شاهد کمبودها و مشکلات در پروژه مسکن آنلاین باشیم. در مسکن ملی، تکمیل بلوک‌ها و ایجاد مسکن، امکاناتی از قبیل مدارس، درمانگاه‌ها، مساجد، کلانتری‌ها و … در محل مناسبی ساخته شود.

فرماندار دماوند در پایان با تاکید بر اینکه احیای بخش مسکن در کشور علاوه بر اسکان افراد کم درآمد، موتور محرکه ای برای اشتغال زایی است، گفت: این امر ارزشمند است و باید از سوی همه نهادهای مرتبط و مرتبط حمایت شود. بخش ها

دکمه بازگشت به بالا