حوادث و رویدادها

نجات ۳ تن از حریق ساختمان مسکونی در نظام‌آباد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی و نجات سه نفر خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با مجله زنده خبری وی در این خصوص گفت: ساعت 2:59 امروز آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در منطقه نظام آباد، خیابان کاری به سامانه 25 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله سه ایستگاه آبگیری کردند. تانک و دستگاه تنفسی به محل اعزام شد.

وی گفت: آتش نشانان ظرف دو دقیقه در محل حاضر شدند. وی ادامه داد: پس از حضور آتش نشانان در محل، مشخص شد که آتش سوزی در یک ساختمان سه طبقه در طبقه همکف و در طبقه همکف یک فروشگاه تجاری و غیره رخ داده است. طبقات مسکونی وی گفت: آتش در طبقه اول و بلوک هفتاد متری بوده که اتاق خواب این بلوک کاملا روشن شده و آتش به اطراف سرایت کرده است.

ملکی گفت دود بسیار غلیظی بلوک را پوشانده و به پله ها نفوذ کرده است. در طبقه سوم افرادی بودند که در موقعیت خطرناکی گرفتار شده بودند. آتش نشانان همزمان با اطفای حریق به طبقه آخر رفتند و سه نفر شامل یک دختر دو ساله، یک دختر شش ساله و یک زن هفت ساله را نجات دادند و به محل امن منتقل شدند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آتش نشانان ساعت 3:55 بامداد به ماموریت خود پایان دادند و پس از ایمن سازی کامل منطقه به ایستگاه بازگشتند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا