حوادث و رویدادها

کشف ۶ هزار تن کالای احتکاری و دستگیری ۵۵۳ متهم

فرمانده پلیس امنیت اقتصادی فرجه امین از کشف بیش از 6 هزار تن کالای ضروری انبار شده و دستگیری 553 متهم در هفته گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری، سردار غلامرضا رضاییان در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به احتکار و امتناع کسبه از تامین اقلام ضروری و کالاهای مورد نیاز مردم برای کسب سودهای کلان، اجرای طرح های مبارزه با قاچاق، احتکار و اخلال الزامی است. تقویت شود تولید و توزیع کالاهای مورد نیاز و امرار معاش در کشور با جدیت ادامه دارد.

وی با اشاره به بررسی میدانی روند فعالیت های اقتصادی و سامانه عرضه و تقاضای کالاهای اساسی و معیشتی در کشور، افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی هفته گذشته 2 هزار و 857 تیم مشترک از 3 هزار و 651 مرکز نگهداری و توزیع و انبار تشکیل دادند. اقلام و کالاهای ضروری مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

کمیسر پلیس امنیت اقتصادی فرجه تصریح کرد: در این مدت کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات تخصصی پلیسی محل دپو و انباشت کالاهای اساسی و اساسی را شناسایی و در بازرسی و بازرسی بیش از 6 هزار تن کالای اساسی از جمله ته آنها کشف کردند. برنج، گندم و آرد، روغن خوراکی، لوازم خانگی، 583555 نوع دارو، بیش از 25000 قوطی نوشابه انرژی زا و غیره یافت شد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، رضایان با اشاره به اینکه کارشناسان در برآوردهای اولیه ارزش اشیاء و کالاهای مکشوفه را بیش از دو هزار میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا 301 دستگاه خودرو توقیف و 41 محل مرتبط به این موضوع پلمب شد و 553 متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و خودروها روانه پارکینگ شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا