استانی

پیشکسوتان اهل قلم سرمایه های حوزه نشر هستند

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری استان سمنان، یاسر احمدوند امروز چهارشنبه در سفر به استان سمنان در دیدار با اسماعیل همتی از نویسندگان و فرهنگیان سمنان از تلاش ها و فعالیت های وی در عرصه نشر و تالیف قدردانی کرد. گفت: «تولیدات و آثار پیشکسوتان ارزشمند است.» حمایت شده و همیشه خواهد بود.

در این دیدار که مدیر کل فرهنگ و رهبری اسلامی سمنانی و همراهان نیز حضور داشتند، در جریان فعالیت ها و تولیدات ادبی اسماعیل همتی نویسنده و ناشر سمنانی قرار گرفت.

در این نشست که در منزل این نویسنده پیشکسوت برگزار شد، استاد همتی به ارائه بخشی از فعالیت های خود پرداخت و گفت: وی از سال 53 وارد این عرصه شده و در حوزه ادبیات کودک و نوجوان و نمایش فعال است.

همچنین بر اساس گزارش خبرنگار ما، علی اکبر ابراهیمی از چاپخانه شرکت طنین افق شرق ایرانیان بازدید و با مدیران این چاپخانه دیدار و در جریان فعالیت ها، مشکلات و مسائل این واحد چاپ قرار گرفت.

در این بازدید مدیرکل چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین مجوز چاپ افست را به علیرضا نشاطی مدیر کل این چاپخانه اعطا کرد.

وی در سفر به شهرستان گرمسار همچنین با حسن معینیان جانباز 20 درصد و برادر شهید والامقام «زین العابدین معینیان» دیدار و مقام معظم رهبری را گرامی داشت.

این جانباز راوی دفاع مقدس نیز نویسنده و منتشر کننده چندین کتاب در حوزه فرهنگی و از نویسندگان فعال شهرستان گرمسار است.

این برنامه ها با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، کارشناس چاپ و انتشارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

مدیرکل چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در سفر به سمنان از چند چاپخانه در شهرهای مختلف این استان بازدید و در جریان روند پیشرفت صنعت چاپ در سمنان قرار خواهد گرفت.

حدود 120 چاپگر افست و دیجیتال در استان سمنان فعالیت می کنند.

46

دکمه بازگشت به بالا