عمومی

انهدام باند حرفه‌ای سارقان اماکن خصوصی در چهارباغ

جانشین فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و دستگیری باند حرفه‌ای سارقان باغ ویلا با ۵۲ فقره سرقت در شهرستان چهارباغ خبر داد.

انهدام باند حرفه‌ای سارقان اماکن خصوصی در چهارباغ / اعتراف به سرقت از ۵۲ باغ و ویلابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت از باغات و ویلای مناطق لشگر آباد، ابراهیم آباد، سهیلیه و اطراف در شهرستان چهارباغ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان در بررسی‌های میدانی سرقت‌ها و با اشرافیت اطلاعاتی موجود موفق شدند یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در این زمینه شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ نادربیگی بیان داشت: این سارق در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۵۲ فقره سرقت از باغات و ویلا‌های چهارباغ با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف که همدستان متهم نیز در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه در این پرونده، گفت: هر ۵ متهم دستگیر شده به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در پایان از شهروندان خواست: وسایلی که ظن سرقت آن‌ها وجود دارد را در حیاط باغات رها نکنند و آن‌ها را در یک انبار نگهداری و با نصب حفاظ فیزیکی مناسب، دوربین و دزدگیر پلیس را در پیشگیری از جرائم یاری کنند چرا که امنیت یک نیاز همگانی و تولید امنیت مستلزم مشارکت همگان است.

دکمه بازگشت به بالا