عمومی

فعالیت‌ها و نام شهید مدنی در تاریخ همدان برجسته است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار با مدیر عامل و پرسنل مؤسسه شهید آیت الله مدنی که در آستانه سالگرد شهید مدنی برگزار شد، اظهار داشت: بعضی از بزرگان و اساتیدی که در نجف و قم نامشان باقی مانده به علت حضور شاگردانی است که هدف آنها را پیگیری کرده‌اند.

وی افزود: شهید مدنی نیز دارای دوستان با وفا و فهمیده‌ای بودند که در همدان آن مسیری که مد نظر ایشان بود را پیگیری می‌کردند.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه فعالیت‌ها و نام شهید مدنی در تاریخ همدان برجسته است، گفت: حضور حاج آقای سید جواد حجازی در کنار شهید مدنی و استمرار راه شهید مدنی در این مؤسسه، از علل ماندگاری راه و سیره شهید مدنی در همدان است.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی خاطرنشان کرد: از همه افرادی که در مؤسسه شهید مدنی فعالیت دارند تقدیر می‌کنم، خوب است این خدمات و تلاش‌ها که نزدیک به پنجاه سال توسط مؤسسه انجام می‌شود، برای نسل حاضر تبیین شود.

وی با اشاره به علل ماندگاری خدمات بزرگانی چون شهید رجایی و شهید مدنی بیان کرد: از عوامل ماندگاری و برکتی که در این کارها وجود دارد آن است که کارها رنگ و بوی الهی می‌گیرد و اخلاص در کارها مشهود است.

امام جمعه همدان عنوان کرد: از نکات برجسته در مؤسسه شهید مدنی فعالیت در عرصه علمی و تربیتی بوده، دانش آموزی که در یکی از مدارس این مجموعه تحصیل می‌کند، یک رود ساری و جاری است که می‌تواند در آینده اثر گذار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: نگاه تربیتی، فرهنگی و دینی حاکم در مجموعه مؤسسه شهید مدنی از نکات مثبت این مرکز است که در خدمت رسانی‌ها نگاه بلند مدت تربیتی دارد.

دکمه بازگشت به بالا