عمومی

۷۵ مبلغ دستاوردهای دفاع مقدس را در مساجد تبیین خواهند کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یکی از هفته‌های با برکت و تأثیر گذار دوران انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: سال به سال که از این واقعه می‌گذرد وظیفه ما جا ماندگان دفاع مقدس سنگین‌تر می‌شود.

وی افزود: دفاع مقدس یک گنجینه ارزشمند و پر بهایی است که باید آن را حفظ کرد و نسل جدید باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود و تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی پیام‌آور این است که نسل جدید با این روحیه و تفکرات جوانان و نوجوانان دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه یکی از وظایف شبکه تبلیغی تبیین اندیشه‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس در قالب جهاد تبیین برای نسل امروز است، گفت: در این راستا برنامه‌های مختلفی در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان شبکه تبلیغی در حال انجام است.

حجت‌الاسلام نجفی خاطرنشان کرد: غبارروبی گلزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور روحانیون و فعالین فرهنگی و شبکه تبلیغی در ملایر همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده حضور راویان و یادگاران دفاع مقدس را برای روایتگری وقایع جنگ، معنویت و روحیه ایثار و شهادت و… خواهیم داشت.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر عنوان کرد: مبلغان ما هم در مساجد بحث دستاوردهای هشتم سال دفاع مقدس را تبیین خواهند کرد که در این راستا بیش از ۷۵ مبلغ در سطح شهرستان در مساجد و نشست‌ها این موضوع را در دستور کار دارند.

وی با اشاره به برگزاری حلقه‌های معرفتی و نشست‌های صمیمی روحانیون با جوانان در سطح مساجد در هفته دفاع مقدس گفت: در این جلسات به شبهات و سوالات جوانان و نوجوانان پاسخ داده می‌شود.

حجت‌الاسلام نجفی عنوان کرد: همچنین با هماهنگی صورت گرفته با آموزش و پرورش از حضور روحانیون و اساتید توانمند نیز در مدارس برای تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و جامعه مهدوی به مناسبت آغاز امامت امام عصر (عج) استفاده خواهد شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به ویژه شهدای حوزه تبلیغ را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط اداره تبلیغات اسلامی است، بیان کرد: در این دیدارها نسل جوان با همراهی نسل دفاع مقدس در کنار هم از ضمن سرکشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از مقام شامخ این عزیزان تجلیل خواهند داشت.

وی افزود: همچنین طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ائمه جماعات در محلات مختلف شهرستان به همراه نمازگزاران از خانواده شهدای همان محله با حضور در منزل این شهدا تجلیل از خانواده‌های شهدا را دارند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر عنوان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی، برگزاری جشن‌های ویژه در سطح مساجد به مناسبت آغاز امامت امام عصر، فضا سازی، تولید محتوا در فضای مجازی و … نیز از دیگر برنامه‌های حوزه تبلیغ در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان ملایر است.

دکمه بازگشت به بالا