عمومی

تهیه بانک حسابداران واحدهای صنعتی کرمان ضروری است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسین میجانی ظهر پنجشنبه در همایش بزرگداشت روز حسابدار، با اشاره به حضور ۲۵۰۰ واحد صنعتی فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان کرمان گفت: به صورت میانگین می‌توان گفت که پنج هزار فرد حسابدار در این شرکتها فعال است.

میجانی تهیه بانک حسابدارن واحدهای صنعتی استان کرمان را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان این آمادگی را دارد که در زمینه آموزش و به روزرسانی اطلاعات حسابداران، قدم بردارد.

وی حضور مشاوران حرفه‌ای حسابداری در کنار مدیران واحدهای صنعتی را رفع کننده گلوگاههای مهم مالی دانست و تصریح کرد: در صورتی که حسابدارن باتجربه اقدام به مشاوره و رفع مشکلات مالی، بیمه‌ای و محاسباتی واحدهای صنعتی حاضر در شهرک‌های صنعتی استان کنند، شرکت شهرک‌های صنعتی ۷۰ درصد هزینه مشاوره را پرداخت می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، استفاده از نیروهای حسابداری و مالی خارج از استان را ضعف بزرگ برای سیستم حسابداری استان دانست و عنوان کرد: به علت ورود آسان به دانشگاه‌ها، افراد تربیت شده در حوزه‌های مالی و حسابداری، کیفیت لازم را نداشته و به همین علت باید حسابداری صنعتی و حسابرسی داخلی را بیش از پیش مورد توجه و آموزش قرار داد.

دکمه بازگشت به بالا