عمومی

۳۱۵ واحد اقامتی در شفت پذیرای مسافران نوروزی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار آنلاین ضمن تبریک ماه مبارک رمضان با اشاره به اینکه شهرداران و دهیاران باید نسبت به زیباسازی منظر شهری و روستاها اقدام کنند، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا بستر ایجاد ظرفیت‌های گردشگری علی الخصوص مذهبی شهرستان فراهم شود.

نقدی افزود: در شهرستان شفت ۳۱۵ اقامتگاه، هتل، هتل آپارتمان، مجتمع گردشگری، مهمانپذیر، خانه مسافر ،۵۵۰ اتاق و بیش از ۲۰۰۰ تخت آماده اسکان مسافران نوروزی و گردشگران است.

وی تصریح کرد: در ورودی شهر شفت ایستگاه‌هایی برپا خواهد شد تا گردشگران را برای هدایت به سوی مقاصد تفریحی، مذهبی، اقامتی هدایت کنند، میراث فرهنگی هم نمایشگاهی از محصولات صنایع دستی در دو شهر شفت و احمدسرگوراب در حال برپایی است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های خدمات رسان زمینه افزایش میزان رضایت مندی مسافرین نوروزی را فراهم کنند، ادامه داد: همه مسئولان در ایام نوروز پای کار هستند.

فرماندار شفت با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز نظارت بر واحدهای صنفی تشدید می‌یابد، تصریح کرد: در صورت هرگونه تخلف با متخلفان و گران فروشان توسط دستگاه‌های مربوطه برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

نقدی با اشاره به اینکه بازدید میدانی از ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان نیز در ایام نوروز به صورت منظم صورت می‌گیرد، اضافه کرد: در ایام تعطیلات مسؤولان باید در دسترس و پای کار باشند.

وی گفت: همزمان با نوروز بیش از ۳۰۰ واحد اقامتی بوم‌گردی، خانه‌مسافر و مهمان‌پذیر در شهرستان آمادگی پذیرش و اسکان مسافران و گردشگران نوروزی را دارند.

نقدی ادامه داد: مدرسه ۱۷ شهریور شهر شفت با ظرفیت ۹ اتاق برای اسکان فرهنگان توسط آموزش پرورش شهرستان شفت آماده پذیرایی از مسافران نوروز می‌باشد.

دکمه بازگشت به بالا