حوادث و رویدادها

روایت موتورسوارانی که به بالگرد رئیس‌جمهور رسیدند

آفتاب‌‌نیوز :

سیامک امیر خیزی رئیس هیأت موتورسواری واتومیبل‌رانی آذربایجان شرقی درباره عملیات جست و جو برای بالگرد رئیس جمهور، ضمن عرض تسلیت به مناسبت این حادثه دردناک، گفت: بعد از اعلام رئیس فدراسیون و پیگیری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، با کمک گرفتن از ورزشکاران پنج شهرستان نزدیک ارسباران عملیات امداد و جست و جو برای یافتن محل بالگرد رئیس جمهور آغاز شد. ۷۵ ورزشکار در قالب تیم‌های آفرود و اندرو از شهرستان‌های اهر، کلیبر و هریس با اجازه نیروی انتظامی وارد منطقه شدند.

رئیس هیأت موتورسواری واتومیبلرانی آذربایجان شرقی ادامه داد: برخی از روستاییان و محلی‌ها هلی کوپتر را دیده بودند و با کمک راهنمایان حرکت به سمت مناطقی که احتمال یافتن بالگرد می‌رفت را آغاز کردیم.

وی گفت: دید کم و بارش باران و شیب‌های تند و گل و لای عملاً کار را بسیار مشکل می‌کرد و در نهایت هم بچه‌های تیم اندرو توانستند به بالای سر هلی کوپتر برسند.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومیبل‌رانی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: بالگرد در برخورد با زمین منفجر شده بود پیکر‌های برخی از شهدا در کنار بالگرد سوخته بود و تنها پیکر حضرت آیت الله آل هاشم در فاصله حدود صد متری بالگرد بود که با تماس ایشان و مشخصاتی که آن شهید عزیز دادند راهنمایان محلی ارزیابی دقیق پیدا کردند و به پیدا شدن محل بالگرد کمک کرد.

امیر خیزی گفت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و هیأت‌های آن به کمک ورزشکاران خود در تمامی بلایای طبیعی همراه و کنار مردم هستند و آموزش‌های مختلفی را برای امداد و نجات توسط فدراسیون و هیأت دیده اند.

نویسنده تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا