استانی

بهره برداری از پایانه شرق در ابتدای نیمه دوم سال جاری

بهره برداری از پایانه شرق در ابتدای نیمه دوم سال جاری

 رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: بر اساس برآوردهای اولیه به نظر می‌رسد تا پایان تابستان و یا در ابتدای نیمه دوم سال، پایانه شرق به مرحله بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بر اساس گزارشات کارشناسان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا، پیمانکار در تمام بخش‌هایی که باید اصلاح و تکمیل می‌شدند، در حال فعالیت است، اظهار کرد: هرچند هنوز هیچ یک از بخش‌ها به طور کامل به بهره‌برداری نرسیده، اما عملیات عمرانی در حال انجام است و تا چند ماه آینده اتمام خواهد یافت.

وی همچنین تصریح کرد: آنچه جای خرسندی دارد این است که کارگاه فعال شده و پیمانکار با سرعت در حال انجام تعهدات است؛ علیرغم اینکه در سالهای اخیر اقدام خاصی صورت نگرفته بود، در چند ماه اخیر روند فعالیت‌ها تسریع شده است.

تشکری هاشمی با بیان اینکه پیمانکار بر اساس منابع مالی که تخصیص یافته بود، کار را دنبال می‌کند، اظهار کرد: ما بودجه مورد نظر را در شورا تصویب کردیم و با توجه به پیشبرد امور به نظر می‌رسد مشکلی در تأمین اعتبار وجود ندارد.

 رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: بر اساس برآوردهای اولیه به نظر می‌رسد تا پایان تابستان و یا در ابتدای نیمه دوم سال، پایانه شرق به مرحله بهره‌برداری برسد.

 انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا