استانی

تکمیل پل کابل تبریز تا پایان شهریور

مجله زنده خبری / آذربایجان شرقی شهردار منطقه 2 از تسریع در اجرای پل کابل تبریز خبر داد و گفت: 130 میلیارد ریال برای ساخت این پروژه در نظر گرفته شده است که پیش بینی می شود تا سپتامبر 2009 به اتمام برسد.

باقر خوشنواز ، شهردار منطقه 2 گفت: اجرای پل زباله مانند تبریز تسریع شده است و این پل مهمترین و مؤثرترین پروژه برای از بین بردن ترافیک شهری در تبریز است.

به گفته وی، آخرین وضعیت این پروژه، گفت: “استفاده از آب های زیرزمینی و شمال پروژه betonireppujen و سمت جنوب تکمیل شده است و ساخت و ساز درب و در ساخت و ساز رمپ شمالی است دوچندان شده است.”

وی ادامه داد: در همین زمان ، پل کابل ثابت نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی روی پل کابل باقیمانده ایفا می کند ، زیرا در مسیر اصلی مسافر مرکزی از ایل گلی واقع شده است و به شکلی که در ورودی اصلی شهر از طریق دروازه تهران قرار دارد.

خوشنواز در مورد مشخصات فنی این پروژه گفت: پل کابل مانند تبریز با طول 450 متر (شامل رمپ) و طول عرشه 94 متر (و همچنین فلزی) و همچنین یک عرشه پل 9 متر با چهار تکیه گاه.

وی با توجه به روابط عمومی شهرداری تبریز ، وی گفت: قدم بعدی در اجرای پل کابل در تبریز ، نصب پایتخت ها و نصب عرشه پل است و افزود: شما به مرکز تبریز خواهید رسید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا