عمومی

توزیع ۷۰۰ هزار بسته معیشتی در کشور – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از پایگاه خبری آستان قدس رضوی ، به محض دستور مقام معظم رهبری کلمه کلیدی “معصات” را که از سخنان وی گرفته شده و مستقیماً به آنها اشاره شده ، دستور داد ، در بین مردم و نخبگان و جهادگران ادبیات رایج شد. گروه ها. در سراسر کشور جنبش و تمرین وجود داشت.

در همین حال ، مثل همیشه ، گروه های مردم در خط مقدم بودند و از مزایای قدرت به نفع افراد نیازمند استفاده می کردند. آستان قدس رضوی ، مثل همیشه ، طی سالها از سنت این نهاد پیروی کرده و از طریق توزیع بسته های معیشت ، به نیازمندان کمک کرده و آنها را دستگیر می کند.

پیشرو بنیاد عزت رضوی

به دستور آستان قدس رضوی ، به سه استان سیستان و بلوچستان ، کرمان و خوزستان که جمعیت زیادی از قربانیان سیل را کنترل می کردند ، اولویت قرار گرفت و به بنیاد کرامت رضوی مأمور شد که 82 هزار بسته معیشت را برای موارد فوق تهیه و توزیع کند. استان ها 32000 بسته معیشت برای استان کرمان و 25000 بسته حمایتی برای استان های سیستان و بلوچستان و خوزستان تهیه شده است.

عملیات توزیع با حضور نمایندگان استان

مدیر اجرایی بنیاد کرامت رضوی از تهیه حدود 700 هزار بسته حمایتی برای نیازمندان در سراسر کشور تحت نظارت آستان قدس رضوی و توزیع تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمد حسین استاد وی با تشریح جزئیات ارائه خدمات به آستان قدس رضوی ، محروم از خدمات ، گفت: طبق دستور آستان قدس رضوی برای کمک به سیل زدگان در سه استان سیستان و بلوچستان ، کرمان و خوزستان ، تهیه و توزیع 82 هزار بسته معیشت بود. در دستور کار بنیاد عزت رضوی. »

درمورد این پروژه در سه استان ، آقای آقا گفت: “خرید و بسته بندی بسته های معیشتی در تهران صورت گرفت و این محموله ها به سالن های نمازجمعه سه شهر کرمان ، اهواز و زاهدان منتقل شدند و طی مراسمی با حضور نمایندگان مقام معظم رهبری در این استانها. “

توزیع 25000 بسته معیشت در سیستان و بلوچستان

هیوداتول الاسلام و المسلمین داددا خدایار؛ رئیس نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سیستان و بلوچستان نیز در مورد اجرای این پروژه گفت: مؤمنان با تلاش آستان قدس رضوی برگزار شد. آستان قدس رضوی عزیز ، همواره توجه ویژه ای به این استان می کنند و خدمات ویژه ای به این استان ارائه می شود. “

آستان قدس رضوی ، رئیس استان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای شیوع بیماری تاج پادشاهی، آستان قدس رضوی در استان تأسیس شد و خدمات بهداشتی و درمانی و اقلام موردی نیز تهیه و توزیع شد. از ابتدای ماه مبارک رمضان کارمندان سلامتی آستان قدس رضوی در استان شروع به خدمت کرد.

وی افزود: علاوه بر این ، در ابتدای ماه مبارک رمضان ، 1500 بسته معیشت با محوریت مساجد و ائمه اطهار توسط مرکز جهاد به دفتر آستان قدس رضوی در استان توزیع شده است. هدیار می گوید: در حال حاضر 25 هزار بسته معیشت توزیع می شود که هرکدام حدود 300 هزار تومان هزینه دارد که شامل برنج ، ماکارونی ، روغن ، شکر و حبوبات است. نعمت ها ما رضوی هستیم.

وی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از کار موازی و واگذاری این موارد به همه افراد شایسته ، جلساتی را در خدمت نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان برگزار کردیم و نهادهای حمایتی به کار خود ادامه دادند.

تعیین مناطق هدف در خوزستان

حجت الاسلام والمسلمین جلیل علی نژاد؛ رئیس دفتر آستان قدس رضوی در استان خوزستان همچنین گفت: “25 هزار محموله غذا در استان خوزستان توسط آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان و به دنبال دستور مقام معظم رهبری برای استراحت توزیع شده است.”

وی ادامه داد: مناطق تعیین شده جهت توزیع این بسته ها از جمله حومه اهواز ، شعیبیه، ماهشهر و دستمال سر، هورامشار ، اروندکنار ، طعم و خانه “آنها همچنین مشتری کمیته امداد و بهزیستی هلال احمر بودند.”

حجت اسلام علی نژاد تأکید کرد: در طول برنامه ریزی این بسته ها توسط مراکز تهیه شده است خادمیاری توزیع و مراسم نمادین توزیع این بسته ها با حضور محمد حسین آقای معلم؛ صادقی ، رئیس بنیاد عزت رضوی؛ نمازخانه استان به میزبانی رئیس بنیاد آستان قدس رضوی برای ناحق ، جمعه نمازجمعه اهواز و استاندار خوزستان و همچنین اعضای مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

توزیع در مناطق محروم کرمان

بسته های معیشتی آستان قدس رضوی در قلب کویر و در بین نیازمندان و محرومان استان کرمان نیز توزیع شد. سید حسین صابری؛ رئیس دفتر آستان قدس رضوی در استان کرمان گفت: 32 هزار بسته از جمله 12 ماده غذایی توسط آستان قدس رضوی توزیع می شود. در بین نیازمندان شناسایی و توزیع می شود. “

رئیس دفتر آستان قدس رضوی در استان کرمان با بیان اینکه آستان قدس رضوی همیشه مورد توجه ویژه این استان بوده است ، افزود: امسال این واقعه پس از سیل در بخش جنوبی استان کرمان و با اعلام این رزمایش اتفاق افتاد. مؤمنان “مقام معظم رهبری در مورد مسئله کمک به نیازمندان در کشور و استان کرمان بحث کردند.”

صابری گفت: مراکز خادمیاری رضوی در سالهای گذشته در استان کرمان تأسیس شده است و کمک ها توسط اعضای این مراکز توزیع می شود. وی افزود: “در حال آمدن است.”

توزیع 200000 بسته معیشت

اقدامات لازم برای حمایت از آستان قدس رضوی محدود به این طرح نیست و در یک برنامه دیگر این مجموعه 200 هزار بسته معیشت در 27 استان کشور (به استثنای استان های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان ، کرمان و خوزستان) توزیع کرده است. علاوه بر این کارمندان رضوی 150،000 بسته معیشت در سراسر کشور تهیه و توزیع کرد. درمجموع بسته های معیشتی آستان قدس رضوی با وام 100 میلیارد تومانی تهیه شد که از این میزان 65 میلیارد تومان توسط آستان قدس رضوی و 35 میلیارد تومان توسط کارمندان و مراکز خدماتی ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا