عمومی

لزوم رعایت عدالت در توزیع مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری‌ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین محمود سافاری وی عصر پنجشنبه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل بر لزوم رعایت عادلانه در توزیع مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری ها تاکید کرد و اظهار داشت: توزیع عادلانه مالیات بر ارزش افزوده موجب توسعه و توسعه می شود. پیشرفت زیرساخت های شهری، لذا انتظار داریم در این زمینه عدالت رعایت شود.

وی از اعطای 240 میلیارد تومان یارانه برای خرید اتوبوس های درون شهری خبر داد و گفت: از 60 دستگاه اتوبوس خریداری شده 8 دستگاه تحویل شده و مابقی اتوبوس ها به مرور زمان دریافت و به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه می شود.

شهردار اردبیل به آسفالت ریزی در سطح شهر اردبیل اشاره کرد و افزود: با آزادسازی قیر رایگان در 8 ماهه امسال میزان آسفالت افزایش چشمگیری داشت به طوری که 80 هزار تن آسفالت در سطح داشتیم و این میزان. میزان آسفالت نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 برابر افزایش یافته است.

سافاری وی با اشاره به اختصاص قیر رایگان به شهرداری اردبیل گفت: به همت و تلاش نمایندگان اردبیل در شورای اسلامی در سال جاری حدود 5 هزار تن قیر رایگان دریافت کردیم که این میزان در مقایسه با 5 برابر افزایش یافته است. به سال گذشته

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: امسال 80 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات مدیریت بحران به اردبیل اختصاص یافت که 40 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری اردبیل اختصاص یافت.

دکمه بازگشت به بالا