اجتماعی

همه‌گیری کووید ۱۹ و مراقبت از چشم‌ها

کارشناسان می گویند اگر از لنزهای تماسی و عینک استفاده می کنید ، توصیه های ایمنی مرتبط با coronavirus جدید را در نظر بگیرید.

در حالی که کارشناسان آکادمی چشم پزشکی آمریکا توصیه می کنند در شرایط فعلی استفاده از لنزهای تماسی را محدود کنید و در هنگام شیوع بیماری تعویض عینک را توصیه می کنیم ، انجمن خوش بینی آمریکا می گوید شواهدی وجود دارد که نشان می دهد لنزها موثر هستند. هیچ مدرکی مبنی بر افزایش خطر ابتلا به کولی 19 وجود ندارد.

دکتر دانیل ناتالی ، چشم پزشک در بالتیمور ، ایالات متحده آمریکا گفت: “شستن مناسب دستها قبل از قرار دادن لنزها در داخل و خارج از چشم ، تمیز کردن درست لنزها و جلوگیری از تماس چشمی می تواند از استفاده بی عیب از لنزها در حین استفاده اطمینان حاصل کند. بیماری همه گیر Quaid 19 “. من کردم.

کارشناسان می گویند در صورت بروز علائمی مشابه سرماخوردگی و آنفولانزا ، باید از لنزهای تماسی پرهیز کنید.

با این حال ، برخی از متخصصان می گویند که coronavirus جدید می تواند از طریق ترشحات تنفسی که هنگام تنفس ، صحبت ، سرفه یا عطسه از دهان و بینی خارج می شوند ، منتقل شود. بنابراین ، خوب است در صورت امکان چشمه ها را با عینک ، سپر یا سایر وسایل محافظ پوشانید.

در حالی که شیشه های منظم محافظت از چشم را در اختیار شما قرار می دهند و امکان انتقال ویروس از سمت ، بالا و پایین قاب عینک وجود دارد ، عینک به خوبی از چشم محافظت می کند.

به گزارش بهداشت نیوز ، کارشناسان همچنین به افراد توصیه می کنند که هر روز لیوان خود را با آب و صابون خشک کنند و آنها را با حوله های میکرو فیبر خشک کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا