عمومی

یک خیّر مشکل بیمارستان دوم دامغان را حل خواهد کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین علی اکبر علیزاده برمه ای وی سه شنبه شب در جمع مردم دامغان میزبان مسجد جامع با اشاره به مشکلات شبکه بهداشت و درمان در دامگان اظهار داشت: با توجه به جمعیت فعلی این شهر متاسفانه وزارت بهداشت اجازه احداث بیمارستان جدید در این شهر را نمی دهد. ” دامگان هم از بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب و بیماران مبتلا به سالک و هم از بیمارانی که شرایط برای آنها مناسب نیست ، استقبال می کند.

وی با اشاره به لزوم تأسیس بیمارستان دوم در دامگان اظهار داشت: در جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان تصمیم بر این شد که خیریه ای جهت ساخت بیمارستان دوم این شهرستان به عنوان نماینده کامل دانشگاه به دانشگاه معرفی شود. ر ردیابی

نماینده دامگان در مجلس با بیان اینکه خوشبختانه این موسسه خیریه در دانشگاه شناسایی و نمایندگی شد ، گفت: یکی از مواردی که در بیمارستان وجود دارد هزینه هنگفت آن در شرایطی است که وضعیت اقتصادی کشور اجازه احداث بیمارستان جدید را به دولت نمی دهد. . بیمارستان قدیمی و سابق دامگان ، به نام برادران رضایی ، نیاز به به روزرسانی و تجهیز بیمارستان دوم این شهر در کنار بیمارستان استانی دارد.

علیزاده برمه ای به گفته دانشگاه علوم پزشکی سمنان ، با وجود مشکلات بهداشتی دامغان ، این شهر نسبت به جمعیت کمبود تخت ندارد و این امر ساخت بیمارستان جدید را دشوار می کند.

وی در قسمت دوم سخنان خود ، در مورد دریافت 300 میلیارد ریال وام راهسازی در شهرستان دامغان ، تأكید كرد: با توجه به اینكه این شهر در حال حاضر پروژه های راه سازی خوبی را اجرا می كند ، این وام ها می توانند پاسخگوی بخشی از نیازهای راه سازی شهر. .

این عضو خانه ملت با اشاره به معادن طلا ، فلز و زغال سنگ در دامغان به عنوان یک پتانسیل عظیم اقتصادی گفت: با پیگیری های صورت گرفته در شهر دامگان منطقه معدنی ایجاد می شود که می تواند به توسعه تولید و اشتغال کمک کند. شهر آهسته

علیزاده برمه ای وی همچنین از دریافت 500 میلیون ریال تجهیزات منازل و اماکن ورزشی دامغان خبر داد و تأکید کرد: این وام ها صرف خرید تجهیزات ورزش های مستعد جوانان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا