ورزش و نشاط

شناگران معلول در حال آماده‌سازی خود برای حضور در پارالمپیک توکیو

انجمن شنا اعلام کرد ، سه شناگری که به بازی های پارالمپیک توکیو راه یافتند ، خود را برای حضور در مسابقات پارالمپیک توکیو آماده می کنند.

محمدحسین اگبالی در گفت وگو با مجله زنده خبری ، درباره وضعیت شاهین ایزدیار اظهار داشت: شاهین ایزدیار به دلیل تاج گذاری چندین ماه در تمرین شنا غایب است و با هماهنگی فدراسیون شنا ، اوایل آنلاین ماه تمرینات فردی خود را در حوزه آزادی آغاز کرد. شرایط خوبی وجود دارد

وی در پاسخ به این سال که آیا خطر تشدید بیماری کرونا ویروس قلب را دارد یا خیر ، افزود: در استخر آزادی ، پروتکل های سلامتی به گونه ای رعایت می شوند که فقط یک شناگر در هر فرصتی می تواند تمرینات شنا را انجام دهد. هم اکنون نیز وقتی ایزدیار از استخر آزادی با 3 لباس شنای ملی استفاده می کند ، آموزش آنها به صورت انفرادی و با شانس های مختلف انجام می شود ، بنابراین مشکلی برای هیچ یک از شناگران وجود نخواهد داشت.

اگبالی افزود: در صورت بهبود اوضاع در مورد بیماری کرونا ویروس قلب ، سعی خواهیم کرد تا فرصت استفاده از استخر آزادی را برای دو شناگر دیگر خود یعنی سینا ضیغمی و محمد حسین کریمی فراهم کنیم تا آنها بتوانند ورزش کنند. برای شنا علاوه بر بدن سازی. “

وی در پاسخ به این سال که آیا وضعیت شنا برای بازیهای پارالمپیک توکیو مشخص شده است ، گفت: وضعیت شنای بازیهای پارالمپیک هنوز مشخص نشده است و ما همچنان منتظر تصمیم کمیته ملی پارالمپیک هستیم تا ببینیم آیا شناگری به توکیو اعزام می شود یا خیر. باشد یا نباشد. البته سه شناگری که رکورد ورود به بازی های پارالمپیک را ثبت کرده اند در حال آماده سازی هستند و برای اعزام آنها مشکلی نداریم.

اگبالی درباره برنامه تمرینی ایزدیار نیز گفت: با توجه به اینکه ایزدیار به مدت هشت ماه در تمرینات آبی غایب بود تا به رکورد قبلی خود برگردد ، مجبور است چندین ماه تمرینات عمومی و بدن سازی را انجام دهد. تا به تدریج برای آموزش های تخصصی آماده شود. البته او یک شناگر حرفه ای است و دقیقاً می داند که برای آماده سازی دوباره چه برنامه ریزی کند.

سرانجام ، رئیس انجمن شنای معلولین شنا گفت: در شرایط فعلی که کرونا همه چیز را تحت الشعاع خود قرار داده است ، سعی داریم آمادگی شناگران را برای مشکلات روحی و روانی افزایش داده و به تدریج آنها را برای رقابت آماده کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا