استانی

افتتاح واحد ردیابی و پشتیبانی از دانشجویان کرونایی

یک دانشگاه بلژیکی دانشجویان و کارکنان مبتلا به عفونت Covid-19 را کنترل و پشتیبانی می کند تا دانشجویان در اسرع وقت به دانشگاه برگردند.

به گزارش مجله زنده خبری ، به نقل از بروکسل تایمز ، ‌ دانشگاه کاتولیک لوون در بلژیک در حال راه اندازی واحد پشتیبانی و پیگیری برای دانشجویانی است که آزمایش تاج گذاری مثبت است.

براساس این خبرگزاری ، این دانشگاه به ردیابی ، گزارش گیری و آزمایش دانشجویان متکی است تا دانشجویان بتوانند به محض چراغ سبز دولت برای شروع فعالیت های دانشگاه به دانشگاه برگردند.

به این ترتیب ، مرکز تماس با دانشجویان و کارکنانی که آزمایش های تاجگذاری مثبت را پشت سر گذاشته اند برای پیگیری هر دو هدف ارتباط برقرار می کند. اول پیگیری و راهنمایی دانشجویان و دوم پیگیری ارتباطات آنها در دانشگاه.

از افرادی که ارتباطات پرخطر دارند نیز خواسته می شود که آزمایش و قرنطینه شوند.

این استراتژی با همکاری دانشگاه گنت تدوین شده است. این به این دلیل است که دانشگاه از ماه اکتبر روند پشتیبانی مشابهی را ارائه داده است.

دانشگاه کاتولیک لوون از ماه اکتبر یک مکان آزمایش تاج دارد که می تواند از تست حدود 100 دانشجو در روز پشتیبانی کند. البته دانشگاه گفت در صورت نیاز می تواند این ظرفیت را افزایش دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا