فرهنگ و هنر

کاشت ۳۵۰۰ درخت «چنار» کهنسال در خیابان ولیعصر

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تهران از کاشت 3500 افرا قدیمی در خیابان ولیعصر خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری ، محمدعلی مختاری روز جمعه در مراسم بهره برداری از فاز چهارم پروژه احیا و ساماندهی درختان افرا در خیابان ولیعصر (عج) ، ضمن اشاره به طرح احیای درختان خیابان ولیعصر (عج) ، اظهار داشت: ابزار ، خیابان سازی و غیره نابود شدند از سپتامبر 2017 ، طرح سازمان درخت ولیعصر در دستور کار سازمان قرار دارد.

به گفته مختاری؛ خیابان ولیعصر مثالی در خاورمیانه است و شما باید سعی کنید آن را سازماندهی و حفظ کنید.

وی با اشاره به ایجاد مراکز و م andسسات زیادی در خیابان ولیعصر گفت: از سپتامبر 2017 ، 3500 افرا قدیمی با پایه 50 و بیش از 10 تا 15 سال از مهد کودک های اطراف اصفهان و مشهد با روش تریلر و روت بالز در تهران این تعداد درخت در چهار مرحله در خیابان ولیعصر کاشته می شود.

به گفته متاری ، امسال نیز 1500 درخت در این خیابان کاشته شده است.

پنجمین راهکار برای حاکمیت شهری ، بهبود کیفیت زندگی شهروندان است

محمد سالاری ، عضو شورای اسلامی شهر تهران وی در این مراسم افزود: “با وجود همه مشکلات ، محدودیت های شدید مالی و بدهی های انباشته ارثی ، مدیریت شهری از دوره پنجم سعی کرد استراتژی خود را به سمت کیفیت زندگی ، یعنی. برای ایجاد نشاط و صلح برای شهروندان. “

وی با بیان اینکه اقدامات زیادی برای حفاظت از درختان در این راستا انجام شده است ، تصریح کرد: مصوبه باغ باغ در تهران لغو شده و این اقدام به معنای حفظ بقیه باغات تهران است. همچنین حدود 20 باغ مهم در مناطق فرسوده و محافظت نشده تهران به دست آمده است. طرح محلی برای حفاظت ، حفاظت و ساماندهی مهمترین باغهای تهران یعنی خان ، فرحزاد و سوهانک اجرا شده است. در این دوره از مدیریت شهری ، حفاظت از 1700 هکتار باغ در کن و 211000 هکتار از باغات فرحزاد طی یک پروسه کارشناسی تصویب شد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: چنارهای خیابان ولیعصر (عج) نقش بسیار مهمی در ثبت ملی و بین المللی این خیابان با هویت دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا