عمومی

تب‌وتاب‌ تابستانی – مجله زنده خبری

گرمترین و بی سابقه ترین روزهای فوتبال ایران در راه است.

به گزارش مجله زنده خبری ، این روزنامه همشهری وی می نویسد: “معمولاً مسابقات باشگاهی در ایران در ماه مه یا ژوئن به پایان می رسد و فصل جدید در آگوست و سپتامبر آغاز می شود. این بدان معنی است که ما عملاً تابستانی آرام ، سوت زده و کور داشتیم. فصل جدید همچنین برای شکل دادن ، شکل دادن و رسیدن به مهمترین مسابقات زمان بر است. امسال اما متنوع ترین تابستان ممکن برای فوتبال ایران در راه است. روزهای گرم که با انواع مسابقات گرم و حساس همراه است و هیجان خانه هواداران را به همراه خواهد داشت.

با سوپر جام شروع کنید

تب تابستانی فوتبال باشگاهی ایران از 20 ژوئن آغاز می شود. روزی که سوپرجام بین پرسپولیس و تراکتور برگزار می شود. این لعنتی ترین جام فوتبال در ایران است؛ بنابراین ، از 19 دوره گذشته ، فقط 4 ترفند انجام شده است و تمام شده است. بیشتر اوقات ، سازمان لیگ از بار برگزاری این مسابقه پرهیز کرده است و گاهی اوقات تیم ها با تاریخ آن کنار نمی آیند. امسال ، پس از یک تاخیر کلی ، سوپرجام لغو شد ، اما در نهایت سازمان لیگ یک مکان رایگان برای آن پیدا کرد و در تاریخ 20 ژوئن ، پس از بازگشت کاروان تیم ملی از بحرین ، باید شاهد بازی پرسپولیس و تراکتور.

با لیگ و حذفی اوج بگیرید

در ماه های جولای و آگوست ، حساس ترین هفته های لیگ و جام در حال آمدن است. مسابقات لیگ بیستم به 7 هفته گذشته رسیده است و همه چیز در این مدت مشخص خواهد شد. از قهرمان و تیم در رده دوم گرفته تا برندگان در سهمیه ، بازیکنان سقوط در لیگ و تیم های سقوط. اوج این رقابت های پرسپولیس و سپاهان فتح جام است. هیچ تیمی فرصتی برای اشتباه ندارد و این باعث می شود حتی ساده ترین بازی ها سرنوشت ساز باشد. سپس نوبت به مراحل پایانی جام حذفی می رسد. مسابقاتی که به یک چهارم نهایی رسیده اند و از قضا دربی تهران را نیز در دل خود جای داده اند. قطعاً این مسابقه و سپس مرحله نیمه نهایی و نهایی حذف ها توسط هواداران درمیان هیجان و حساسیت دنبال می شود.

با لیگ قهرمانان به پایان برسید

پس از پایان مسابقات لیگ و حذفی ، تیم ها یک وقفه کوتاه دارند و سپس باید فصل جدید را شروع کنند. با این حال ، فصل جدید در میان حساسیت سه تیم محبوب ایرانی یعنی پرسپولیس ، استقلال و تراکتور آغاز می شود. آنها یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند. مسابقات که هنوز فرم آنها مشخص نشده است اما طبق برنامه قبلی قرار بود اواسط سپتامبر باشد. “این یک پایان مناسب برای گرمترین تابستان فوتبال باشگاهی در ایران است.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا