حوادث و رویدادها

نیاز پزشکی قانونی به ۴ سوله بحران در تهران

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به نقش این سازمان در اورژانس گفت: سازمان پزشکی قانونی کشور یکی از دستگاه های پیشرو در اورژانس است و رفع مشکلات آن در این حوزه کمک شایانی به ارائه خدمات می کند. خدمات بهتر سازمان در مواقع بحران و حوادث.»درد.

به گزارش مجله زنده خبری، عباس مسجدی در نشست با استاندار تهران به مناسبت سال نو، تشریح فعالیت ها و بیان مشکلات سازمان و پزشکی قانونی استان تهران، گفت: پزشکی قانونی یکی از دستگاه های مهم در مواقع بحران و مراقبت است. برای بقایای و اجساد باقی مانده در این حوادث است که ارائه خدمات مناسب در این بخش نیازمند امکانات مناسب به ویژه در حوزه فضای فیزیکی و تجهیزات است.

وی با اشاره به وضعیت خاص استان تهران و اهمیت برخورداری از امکانات لازم در زمان بحران گفت: پزشکی قانونی برای پوشش مناطق 22 گانه تهران و ادامه خدمات رسانی و انجام تعهدات در مواقع اضطراری نیازمند چهار کانکس بحران است. با توجه به این موضوع، باید به سازمان کمک های لازم صورت گیرد.

مسجدی همچنین از همکاری و همکاری استانداری تهران با پزشکی قانونی تقدیر کرد و خواستار مساعدت برای تکمیل دو پروژه سردخانه و اورژانس مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی تهران شد که به دلیل عدم تکمیل آن کمبود بودجه . .

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به حجم زیاد خدمات و مراجعه قابل توجه به پزشکی قانونی در استان تهران به مشکلات این اداره کل در فضای فیزیکی اشاره کرد و خواستار احداث ساختمان های مناسب پزشکی قانونی شد. در بخارست، کرچک، شهر قدس و ملارد در شأن مردم و کارکنان این شهرستان ها باشد.

به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی، منصوری استاندار تهران نیز با تاکید بر اهمیت پزشکی قانونی و اهمیت آن در حوادث و بحران ها، قول مساعدت در رفع مشکلات و نواقص این سازمان را داد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا