عمومی

خیری از سازمان منطقه آزاد اروند ندیده‌ایم/ نفت در حال نابودی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، جهانگیر ک.شمس عصر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن همایش های باشگاه گلستان آبادان برگزار شد، با اشاره به موضوع ورزشگاه تختی این شهر گفت: با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اگر حتی یک درصد از مشکل ورزشگاه تختی آبادان قابل رفع نیست، از زمین اهواز استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: اولویت رهبری باشگاه صنعت و پالایش نفت آبادان تسریع در روند حل مشکلات ورزشگاه تهتی این شهر است. مسئولان پالایشگاه آبادان قول مساعدی برای بهسازی ورزشگاه تختی این شهر داده اند چرا که دارایی ها متعلق به پالایشگاه است.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: اینکه بازی با تماشاگر باشد یا بدون تماشاگر به پیشرفت کار مربوط می شود. شاید دو بازی بدون تماشاگر برگزار شود تا مشکلات سکوها حل شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنلاین مبنی بر اینکه درباره امید شریفی نسب در فضای مجازی چه شفاف سازی هایی دارید؟ وی بیان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و قول های داده شده، فعالیت های گسترده ای در تمامی تیم های اصلی خواهیم داشت. البته 683 نفر در رده های سنی مختلف در حال تمرین هستند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به امکانات تیم های اصلی گفت: بهترین هتل، لباس و خدمات اندیشیده شد و به دلیل اینکه آبادانی هستم همه مسائل را پیگیری کردم.

کی شمس توضیح داد: در روزهای آخر عده ای آمدند و شروع به دعوا کردند. البته شریفی نسب نباید در قبال موضوعات مطرح شده در فضای مجازی سکوت می کرد و دلیل سکوتش را نمی دانم.

وی یادآور شد: در پایان بازی های لیگ در محافل شهرستان اعلام شد که نسبت به تیم بزرگسالان بی تفاوت شده ام و می خواهم «شریفی نسب» را به عنوان سرمربی انتخاب کنم. حاشیه ایجاد می کنند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: مطالبی که در برخی صفحات مجازی درباره تیم امید مطرح می شود در واقع سعی در ایجاد چالش دارد.

کی شمس گفت: بازیکنان امید با ما قرارداد دارند و 6 سال برای بازیکن برنامه ریزی نمی کنیم و بعد که بزرگ شد به فکر رفتن به تیم دیگری می افتد.

وی توضیح داد: مثلاً بازیکنی که حتی بازی خوبی هم از خود نشان نداد اعلام کرد: بازی در تیم امیدهای لیگ برتری برای من ضایع است! این بازیکن من به عنوان برادر بزرگتر به نزدیکان این بازیکن اعلام می کنم که طبق قرارداد عمل می کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به حمایت مالی سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: به عنوان یک شهروند و فوتبالیست هیچ چیز خوبی از سازمان منطقه آزاد اروند ندیده ایم. من قراردادی را امضا نمی کنم که به تعهداتم به عنوان اسپانسر عمل نکند. مثلا به ما اطلاع می دهند که 30 میلیارد تومان گرفته شده اما وقتی به آنها مراجعه می کنم می بینم رقم کمتری در نظر گرفته شده است.

کی شمس با بیان اینکه در شهرستان آبادان هیچکس به من کمک نمی کند، گفت: قول هایی داده می شود اما به هیچ یک از تعهداتشان عمل نمی شود اما خیلی چیزها را به نام خود مصادره می کنند.

وی با اشاره به خلأهای قانونی افزود: اکنون که برنامه هفتم توسعه در حال اجراست، اگر متولیان و مسئولان کاری انجام ندهند، معلوم نیست در چند سال آینده چه بلایی سر تیم نفت آبادان می آید زیرا این تیم در حال نابودی است.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به منابع مالی نفت توضیح داد: بودجه نفت در فصل گذشته حدود 60 میلیارد بود و بخشی از آن محقق شد و در سایر تیم ها حتی در تیم های اصلی این مبلغ نبود. صرف کرد.

کی شمس با اشاره به انتخاب سرمربی فعلی نفت آبادان گفت: سال گذشته به عنوان یک نیروی بومی به رضا پرکاس نگاه می کردیم. پرکاس در بالاترین سطح تدریس می کند و تا سه صبح کار می کند.

دکمه بازگشت به بالا