استانی

دشمن برای پیشبرد اهدافش در حال استفاده از انرژی جوانان ماست

مجله زنده خبری/ سوارکاری رئیس سازمان نشر آثار و حفظ مشارکت زنان در دفاع مقدس این دوران هشت ساله را والاترین سبک زندگی اسلامی خواند و بازسازی این دوران را برای مقابله با تهاجمات دشمن ضروری دانست.

مریم معیت زاده لاریجانی در گردهمایی نخبگان و فعالان فرهنگی جامعه زنان استان یزد که در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای یزد برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه نباید یک هفته را به جشن و سرور اختصاص داد، اظهار داشت: اتفاق عظیمی مثل دفاع مقدس اگر بخواهیم همه دستاوردهایی را که در عرصه های اقتصادی، نظامی، سیاسی و اجتماعی داریم محاسبه کنیم، مدیون هشت سال دفاع مقدس هستیم و همه خوبی ها را شاهد بودیم. که وجود داشته و می تواند انسان را در این دوران به کمال برساند.

وی افزود: هشت سال پاسداشت مقدس الگوی موفقی است که سبک زندگی اسلامی را به بهترین شکل ممکن نشان می دهد. دورانی که میزان فروپاشی خانواده در آن به حداقل رسیده و روحیه ایثار در بالاترین حد خود برای ملتی که می خواست به عزت و عظمت برسد.

وی دوران دفاع مقدس را دورانی سرشار از شکوه و افتخار دانست و تاکید کرد: بازسازی این دوران به عنوان دوران سبک زندگی جهادی و اسلامی برای همه کسانی است که در این کشور هستند و قصد مقابله با هجمه ها را دارند. از دشمن

مجتهدزاده لاریجانی بر لزوم ورود زنان به این عرصه تاکید کرد و تصریح کرد: دشمن جنگ نرم را علیه کشور ما آغاز کرده است و مصداق این جنگ نرم این است که قبلا خانواده ها جرات نداشتند از نظام و اسلام گلایه کنند اما اکنون با تغییر نگرش و باورهای ما در میان منتقدان قرار گرفت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، حفظ یاد و خاطره شهدای امروز را بسیار ارزشمندتر از خود شهدا عنوان کرد و گفت: آسیب های اجتماعی زیادی در کشور متحمل شده ایم و جان های زیادی را از دست داده ایم، اما معتقدیم که اگر به خدا بیاییم ایمان داشته باشیم همه مشکلات حل می شود.

وی شهادت را کمترین اجر الهی برای شهدا دانست و کار آنان را ماندگار خواند و گفت: سازمان نشر آثار و حفظ مشارکت زنان در دوران دفاع مقدس به دستور مقام معظم رهبری تأسیس شد، لذا طعم شیرین پیروزی های شهدا را میل کرد. این دوران از دست نخواهد رفت

این مسئول با بیان اینکه دوران دفاع مقدس الگوی موفقی برای بانوان ارائه کرد، تصریح می کند: زن دوران مقدس زنی است که در عین حال که مادر یا همسر است در صحنه های اجتماعی و سیاسی نقش آفرینی کند.

وی با تاکید بر لزوم جهاد تبیین در بین جوانان گفت: نباید این سرمایه های انسانی کشورمان را تنها بگذاریم و یکی از بهترین راه ها برای جذب این نسل شهدا و سخنان محکم خانواده شهداست.

مجتهدزاده لاریجانی با تاکید بر حفظ این انقلاب که خون های زیادی تمام شد، تصریح کرد: اگر غفلت کنیم این انقلاب و نظام غارت می شود و دشمن تمام وجود ما را به گروگان می گیرد، پس پیام شهدا این است که شما زرنگ هستید. ما باید توجه کنیم که در حال حاضر چیست.

وی با بیان اینکه تبیین جهاد پر زحمت است، گفت: هرجا عنوان جهاد آمده، زحمت و تلاش هم هست.

این مسئول در نهایت گفت: جوانان پر انرژی هستند اما ما از آن انرژی استفاده مثبت نکرده ایم و اکنون دشمن از انرژی جوانان ما برای منافع خود استفاده می کند.

دشمن از نیروی جوانان ما برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند

دشمن از نیروی جوانان ما برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند

دشمن از نیروی جوانان ما برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند

دشمن از نیروی جوانان ما برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا