استانی

رمز موفقیت دفاع مقدس اتحاد و انسجام بود

استاندار تهران: رمز موفقیت دفاع مقدس وحدت و انسجام بود

استاندار تهران گفت: دفاع مقدس با وحدت و انسجام کامل شد و امروز تجربه مدیریت دفاع مقدس در دانشگاه های دنیا تدریس می شود.

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری تهران؛ سومین مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان تهران با حضور محسن منصوری استاندار تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و جمعی از جانبازان برگزار شد. دفاع مقدس

منصوری در این جلسه با اعلام اینکه در نبردی ترکیبی هستیم که بخشی از آن در حوادث اخیر خود را نشان داده است، اظهار داشت: گذر از این شرایط تنها با روحیه دفاع مقدس امکان پذیر است.

وی افزود: دشمنان به دنبال بهانه ای برای ایجاد درگیری در کشور هستند اما جمهوری اسلامی قدرتمندتر از این مشکلات است و دشمن هرگز به خواسته خود نمی رسد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای زیادی در تاریخ خود داشته است، تصریح کرد: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس این بود که حتی یک نقطه از خاک کشورمان به تصرف دشمن در نیامد. . همچنین با کمترین امکانات در دفاع مقدس رفتیم اما با بیشترین دستاوردها برگشتیم.

منصوری گفت: حراست مقدس با وحدت و انسجام کامل شد و امروز تجربه مدیریت حراست در دانشگاه های دنیا تدریس می شود.

وی به حضور بیش از 3.5 میلیون نفر در راهپیمایی جاماندگان اربعین اشاره کرد و افزود: این حضور نماد محبت به اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی، قدرت نرم و ظرفیت متعالی است. و راهی برای دستیابی به ارزش های اسلامی است، اما متأسفانه پوشش رسانه ای در کشور به خوبی انجام نمی شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: ضعف جدی در بهره برداری از ظرفیت در کشور داریم و باید در این زمینه برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا