حوادث و رویدادها

مرز خسروی مملو از جمعیت است/ زوار فعلا از مراجعه به این مرز خودداری کنند

مجله زنده خبری/کرمانشاه مسئول قرارگاه اربعین فرجا با اشاره به ازدحام زائران در مرز خسروی گفت: مردم و زائران عزیز اگر مرز خسروی را برای سفر به امامزاده ها انتخاب کرده اید فعلا از حضور در این مرز خودداری کنید.

سردار سرلشکر محمد شرفی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی خسروی با اشاره به تردد زائران در پایانه مرزی خسروی افزود: طرف عراقی از نظر تامین آب و جابجایی و حمل و نقل از شرایط مساعدی برخوردار نیست. زائران، پس زائران عزیز در این زمینه دچار مشکل هستند.

معاون هماهنگ کننده فرجه تصریح کرد: استاندار کرمانشاه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق و فرماندهان و مسئولان با تشکیل جلسه ای در پایانه مرزی خسروی در حال بررسی وضعیت هستند و در تلاش برای رفع مشکلات هستند.

سردار شرفی گفت: مردم و زائران عزیز اگر مرز خسروی را برای تردد به امامزاده ها انتخاب کرده اند، فعلا از رفتن به آن مرز خودداری کرده و در شهرهای عقبه و یا هر کجا که هستند در ایستگاه های شهری توقف کنند.

رئیس قرارگاه اربعین فرج تاکید کرد: طرف عراقی در این مرز امکاناتی ارائه نمی دهد و مراجعه به این مرز برای زائران با مشکل مواجه می شود.

وی گفت: به نمایندگی از استان کرمانشاه و بر اساس تصمیمات استاندار 200 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران در نظر گرفته شده و همچنین مایحتاج اولیه غذایی نیز در حد توان تهیه و در اختیار زائران قرار گرفته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا