عمومی

مردم در فتنه اخیر موضع‌گیری هوشمندانه‌ای داشتند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان شامگاه چهارشنبه در جمع کثیری از مردم منتظران ظهور، اظهار داشت: در شب نهم ربیع الاول سالروز آغاز قیام عیسی مسیح علیه السلام. امامت حضرت ولیعصر (عج) در مسجد مقدس جمکران، مسجد مقدس جمکران جایگاه بسیار مهمی در جهان اسلام و آینده جهان است.

وی با بیان اینکه مؤمنان این خانه را برای پیامبر ساخته اند و این بصیرت مؤمنان است که به این مسجد توجه می کنند، خاطرنشان کرد: دوران غیبت دروانی برای بلوغ تشیع بوده است و اگرچه مؤمنان به علمای دین مراجعه می کنند، اما متمایز می شوند. خوب از بد.بخشید.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه دین ما را به تشخیص تربیت می کند، گفت: اقتدار قانونی محصول درک دینی است و پس از شهادت امام حسن عسکری(ع) مردم به بلوغ رسیدند و به همین دلیل دوران ارتداد آغاز شد.

وی با بیان اینکه اعتبار حوزه های علمیه مبتنی بر قدرت عقل و بصیرت مردم بود، افزود: امام خمینی (ره) به مردم فرمودند که به سراغ علمای زمان شناسی بروید.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه در زمان غیبت روزگار سختی است با توجه به اینکه ظلم و ستم را نمی توان از دنیا ریشه کن کرد و البته دوران غرور آفرینی محسوب می شود. جمکران ثمره عقل است. جشن تجدید بیعت، جشن قدردانی از کسانی است که ظاهرشان مهم نیست و دین و اخلاقشان مبتنی بر عقلانیت است.

این منطقه و استاد دانشگاه با بیان اینکه دانشمندان همواره در عرصه های مختلف خوش درخشیده اند، گفت: اعتبار دانشمندان بر اساس قدرت شناخت مردم است.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک امتحانات زیادی برگزار می شود، به قیام اخیر و ایستادگی هوشمندانه مردم در مقابل این قیام اشاره کرد و گفت: برخی نخبگان علمی و سیاسی زود شکست می خورند، اما بسیاری از مردم این صلاحیت و درک را نشان داده اند. مورد نیاز است.”

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه دعای ظهور، دعای نجات بشر است، گفت: اجتماع منتظران نجات مردم جهان است.

دکمه بازگشت به بالا