عمومی

کارگزار و مسئول در نظام اسلامی نوکر مردم است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دستیار وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی امشب در جلسه شورای شهر تایباد حضور یافت.

در این جلسه که با حضور امام جمعه اهل سنت شهرستان و جمعی از علمای اهل سنت و شیعه و روسای دستگاه های اجرایی، اعضای شورای تامین و اعضای شوراهای شهر و روستا در تایباد برگزار شد، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی نیز حضور داشت. گفت: امروز جهاد تبیین یک واجب قطعی و فوری است چرا که حرکت سخت و گمراه کننده دشمن به سمت کشور ما در جریان است و همه باید نسبت به این حرکت آگاهی کامل داشته باشیم.

مهمترین نقطه قوت نظام اسلامی وجود رهبری بی بدیل، شجاع، زیرک و هوشمند است.

عضو شورای تامین هراسان رضوی با بیان اینکه در جهاد تبیین ابتدا باید نسبت به نقاط قوت و توانمندی های نظام اسلامی بصیرتی داشت و وضعیت دشمن را نیز ارزیابی کرد، گفت: اولین نقطه قوت کشور ما وجود است. رهبری بی بدیل، جسور، بصیر و هوشمند پیشرفتی که پس از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) رخ داده است، هر روز بر اهمیت این نعمت افزوده می شود. اگر به وضعیت اروپای شرقی در سه چهار روز گذشته نگاه کنیم، متوجه می شویم که اوکراین سومین قدرت هسته ای بزرگ جهان بود، اما فقدان یک رهبر شجاع و باهوش باعث شد که ایالات متحده نیز همین پیام را بدهد. به اشرف غنی و می خواهد کشور را ترک کند. رهبری کشورمان از منطق و مدار پیامبر گرامی اسلام (ص)ص) بیرون نیامد و رسالت مرد قیام کرده را به درستی در عرصه و میدان آشکار کرد.

وی افزود: دومین نقطه قوت ما مردم ما هستند که علیرغم تلاش دشمن و ضعف برخی مسئولان پشت سر آرمان های انقلاب ایستادند و در 22 بهمن امسال رونق الگویی در کشور ایجاد کردند. سامانه ای که بیش از 200 هزار نفر برای آن خون اهدا کرده اند مورد تایید این افراد قرار گرفته است اما آنها از عملکرد مسئولان گلایه دارند و این شکایت باید شنیده شود. یکی دیگر از نقاط قوت ما استقلالی است که امروز و در هیچ دوره تاریخی دیگری در کشور ایجاد شده است. حضور مقاومتی که خون خود را برای اسلام داد اما نگذاشت وعده هایی مانند «فتح سوریه تا پایان ماه مبارک رمضان» و امثال آن محقق شود.

«امروز در شرایطی هستیم که کارگزاران ما علیه هیچ دولتی لکنت زبان ندارند، آنچه رهبری انقلاب فرمودند اعتماد به غرب و آمریکا خوب نیست، امروز نتیجه اعتماد به نظام سلطه است. وضعیت کنونی اوکراین و افغانستان می تواند یک مشاهده باشد. رسیدن به قله های علمی دنیا موجی از خشونت را علیه کشورمان ایجاد کرده است. همانطور که می بینیم، قدرت علمی، قدرت موشکی و حتی فناوری های جدید مانند فناوری هسته ای عامل اصلی بازدارندگی دشمن است و این ها همه نقاط قوت ما هستند. علاوه بر این، امروز مردم عرصه را تعریف می کنند، اقوام اهل سنت ما از مشاور رئیس جمهور تا سایر سطوح دولتی خدمت می کنند و همه اینها نتیجه انتخاب و اراده مردم است. قبلاً در هرم اصلاً قدرتی وجود نداشت و توزیع مناصب در رژیم سابق بر اساس روابط با دربار بود.

هماهنگی و اجماع بین اجزای سیستم گزینه ای است که باید مورد استفاده قرار گیرد

مدیرکل اطلاع رسانی خراسان رضوی با بیان اینکه امروز با فرصت های استثنایی مواجه هستیم، تصریح کرد: اولین فرصت هماهنگی و همکاری بین اجزای نظام است، باید از این فرصت استفاده شود، همه ارکان نظام باید از این فرصت استفاده کنند. و ثبات و آرامش اقوام اقوام علیرغم گلایه فرصتی هستند برای ماموران، مردم با سخاوت با آرامش مشکلات خود را بیان می کنند و این متانت و عظمت مردم، تعهد و وظیفه ای که بر دوش ماست و باید برای این افراد دور و برمان بگردیم. ساعت.

وی با اشاره به اینکه مجموعه این فرصت ها و نقاط قوت پیروزی ها و موفقیت های بسیاری را برای ما به ارمغان آورده است، افزود: اولین پیروزی بزرگ نظام، توانایی شکست دادن سیاست های استکبار جهانی و سلطنت است. در آن چهار دهه، استراتژی او برای ایران گران نبود، بلکه برای اسلام عالی بود. نظام سلطه با اسلام مشکل دارد، پس برای تکان دادن ارتش اسلام به پرچمدار روی می آورد. در طول این چهار دهه، این استراتژی ها دائما شکست خورده اند. حمله به راهبردهای دشمن در زمان جنگ و انجام اقدامات تلافی جویانه بسیار مهم است، به عنوان مثال در مواجهه با فشار حداکثری، رهبر معظم انقلاب استراتژی مقاومت را طراحی کردند و امروز همه سیاستمداران آمریکایی از این راهبرد به اصطلاح استفاده می کنند. “حداکثر فشار”. “به” یک شکست سخت. “یاد بگیرید.

یکی از اعضای شورای تامین استان خراسان رضوی ادامه داد: در استراتژی حمله به کشورهای اسلامی سردار سرافراز ما مردانه وارد میدان شد. خون گرانی از جمله خون سلیمانی عزیز بر زمین افتاد، اما نتیجه این مقاومت فرار تریلیون ها دلاری آمریکایی ها بود. «او از افغانستان و عراق بود.ص) ایشان با شعار «ترویج فضایل اخلاق» آمدند، داعش را مثل سگ وحشی درست کردند و صدمات مادی و معنوی زیادی به پنج، شش کشور اسلامی وارد کردند و 2 میلیون نفر را کشتند، اما این هم به لطف خدا مقاومت کرد. و فرمان فرمانده ما شکست خورد و درخواستش درهم پیچید. البته همین سران استکبار در برخی کشورهای اسلامی به دنبال احیای این جنازه متعفن هستند.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی، تایباد را مصداق وحدت و تقریب که مورد پسند دشمن نیست برشمرد و گفت: استراتژی دیگر دشمن انباشت انرژی در خاورمیانه است که دو سوم انرژی جهان را در اختیار دارد و این استراتژی در عراق و سایر کشورها نیز شکست خورده است، بنابراین این دهه را باید دهه شکست استکبار دانست.

دستیار وزیر اطلاعات تحمیل شکست عملیاتی به دشمن را یکی دیگر از پیروزی های نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: هرگاه کوچکترین حمله عملیاتی انجام می دادند بلافاصله با قدرت پاسخ می دادند. اگر فرمانده ما شهید شده بود، 5 روز بعد قرارگاه آنها را موشک می زدیم. ما با هواپیماهای بدون سرنشین آنها در خلیج فارس پرواز کردیم، مهمتر از آن، امروز آمریکا نمی تواند هیچ ائتلافی در دنیا تشکیل دهد، زیرا یک جانبه بودن آنها از بین رفته است.

دلال خدمتگزار مردم است

وی با اشاره به دیگر پیروزی های نظام اسلامی در مقابل نظام سلطه، گفت: البته در این پیروزی ها نیز ضعف هایی داریم. مشکلاتی که امروز به وجود آمده فقط ناشی از دشمنی دشمن و تحریم نیست، بلکه ناشی از عملکرد خود ماست. اولین نقطه ضعف ما فاصله گرفتن تدریجی از الگوی حکومت اسلامی است. در نظام دینی، کارگزار خدمتگزار مردم است و باید سبک خدمت به مردم را در پیش بگیرد، بنده نمی تواند قبل از مولای خود ارباب باشد.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی تاکید کرد: الگوی موفق حکومت دینی ما، حکومت حضرت علی (ع) است.ع) خوب و ما باید به این سمت برویم و این مدل در همه اجزا ایجاد شود. سبک و مدل حکومت اسلامی با سلیقه مردم ما اتخاذ شد، حکومت دینی بود. در نظام اسلامی کارگزار اسلامی باید با مردم همراه و همدل باشد. یکی دیگر از موارد غفلت از اصل عدالت، ضعفی است که باید بر آن پوشانده شود زمانی که عامل پست اجرایی بین مسئول و مدیر با افراد بی پشتوانه فرق می گذارد، فدای عدالت شده است.

شرط مشروعیت در نظام اسلامی مبارزه با فساد و سلامت مالی است

یکی از اعضای شورای تامین استان کاهش خلوص اقتصادی مدیران و خروج از مبانی انقلاب را از نقاط ضعف ما برشمرد و گفت: شرط مشروعیت در این نظام است. مبارزه با فساد و سلامتی مالی است، چرا برخی باید از آن سوء استفاده کنند مصرف کنندگان سوء استفاده از ضعف مدیران و خالی کردن جیب ملت؟ حرکت جهادی وظیفه یک مدیر انقلابی است و این مدیر باید دلسوز مردم باشد. مدیر نباید نه بگوید، بلکه باید بخشی از تصمیم باشد. تورم، گرانی و مشکلات معیشتی یک مشکل واقعی است که باید توسط مسئول حل شود، مسئول نباید این مسائل را به آینده موکول کند تا اینکه دشمن از آن سوء استفاده کند.

وی با اشاره به تهدیدات نظام اسلامی گفت: یکی از این تهدیدها تشدید جنگ همه جانبه استکبار است که دشمنی آنها با ایران نیست بلکه با اسلام است و این را به صراحت در کتاب های خود بیان کرده اند. آنها با بسیج غول های رسانه ای خود و انتشار محتوای گیج کننده به جنگ می پردازند که 80 درصد محتوای فضای مجازی در خارج از کشور و 20 درصد در داخل تولید می شود. در کنار اینها، امروز اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، مذهبی و هر چیز دیگری در حال رخ دادن است، وقتی دشمن با همه چیز وارد میدان می شود، نشان می دهد که طرف مقابل ضعیف نیست.

دکمه بازگشت به بالا