استانی

کمبود آب معدنی در بازار نداریم/ با گران‌فروشان برخورد می‌شود

مجله زنده خبری/لرستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: امروز در این بازدید که داشتیم هیچگونه کمبود آب معدنی در سطح بازار نداشتیم.

بهمن جعفری در گفت‌وگو با مجله زنده خبری اظهار کرد: امروز در راستای رصد بازار فروش آب معدنی به اتفاق مدیرکل تعزیرات لرستان و پلیس اماکن لرستان از وضعیت بازار شهرستان خرم‌آباد به ویژه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ بازدیدی به عمل آوردیم.

وی بیان کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر آب شرب شهر خرم‌آباد با مشکل مواجه شد که در این فضا با واحدهای صنعتی استان که در زمینه آب معدنی فعالیت می‌کنند رایزنی کردیم و چهار واحد صنعتی به صورت مرتب و حتی در ایام تعطیلات تولید داشتند که از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ وارد بازار شدند و نسبت به تأمین آب معدنی اقدام کردیم.

جعفری ادامه داد: امروز در این بازدید که داشتیم هیچگونه کمبود آب معدنی در سطح بازار نداشتیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: موضوع دیگر بحث گران فروشی است که کلیه فروشگاه‌ها و واحدهای توزیع می‌بایست براساس نرخ مصوب و قیمت مندرج که روی بطری‌های آب معدنی است نسبت به عرضه اقدام کنند، هر واحد صنفی که این کالا را گران‌تر عرضه کند با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

وی تصریح کرد: از همشهریان درخواست داریم موردی ازجمله گران فروشی را مشاهده کردند به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند که در اسرع وقت پیگیری‌ها را انجام دهیم.

جعفری افزود: خوشبختانه در بازار کمبود کالایی در این زمینه نداریم و به وفور در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ و سوپرمارکت‌ها آب معدنی وجود دارد و نظارت کامل روی آن داریم که در حق مصرف کننده اجحافی به وجود نیاید.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا