عمومی

توزیع بیش از یک تن گوشت قرمز بین مددجویان مشگین شهری

همزمان با عید قربان و با همراهی خیران و مراکز نیکوکاری بیش از یک تن گوشت قرمز در بین مددجویان کمیته امداد مشگین شهر توزیع شد.

توزیع بیش از یک تن گوشت قرمز بین مددجویان مشگین شهریبه گزارش خبرگزاری صداوسیما استان اردبیل احمدعلی محب رئیس کمیته امداد شهرستان مشگین شهر گفت: ارزش دام ذبح شده در قالب این پویش، ۴ میلیارد ریال بوده که با نظارت دامپزشکی ذبح شرعی و بهداشتی انجام و گوشت به دست آمده در بسته‌بندی مناسب همزمان با عید قربان تحویل خانواده‌های نیازمند شد.
او بیان کرد: در کنار پویش نذر قربانی، جمع‌آوری کمک‌های مردمی ویژه ماه ذی‌الحجه همچنان ادامه دارد و امیدواریم تا عید غدیرخم شاهد برپایی سفره‌های احسان در بین نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد باشیم.
رئیس کمیته امداد شهرستان مشگین شهر خاطرنشان کرد: در شهرستان مشگین شهر ما شاهد ظرفیت‌های مناسب خیران و همراهی تشکل‌ها و مجموعه‌های خیریه برای مساعدت به نیازمندان هستیم که در مناسبت‌های مختلف این امر پر خیر و برکت انجام می‌شود.
محب بیان کرد: کمیته امداد شهرستان مشگین شهر از فرصت پیش آمده به ویژه اعیاد ذی‌الحجه بهترین بهره را برده تا مساعدت‌های لازم را به خانواده‌های نیازمند و محروم انجام دهد که قطعا این کمک‌ها در گره‌گشایی مشکلات خانواده‌های مددجویان کمیته امداد بسیار موثر و راهگشا بوده است.
او افزود: در هفته جاری که منتهی به عید سعید غدیرخم است با همراهی خیران و مراکز نیکوکاری این شهرستان تلاش می‌کنیم تا توزیع بسته‌های معیشتی، غذایی و برپایی سفره‌های احسان را نیز داشته باشیم.

بیشتر بخوانیم:
تهیه و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان+ فیلم
تهیه و توزیعِ گوشتِ قربانی برای اطعامِ نیازمندان، یکی از اَعمالِ نیکو در بین مسلمانان، ویژه عیدِ سعیدِ قربان است که در استان اردبیل هم هر سال انجام می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا