استانی

دستاوردهای سفر رئیس جمهور شهید به استان قزوین توسط رسانه ها منعکس شود

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری از قزوین؛ جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت رئیس‌جمهور شهید عصر دوشنبه با حضور حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میرزاپور معاون فرهنگی و رسانه ای ارشاد، ملاحسنی مدیر روابط عمومی استانداری و جمعی از خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها و روابط عمومی‌های استان در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

رسول ملاحسنی در این نشست اظهارداشت: متاسف هستیم از این که بهترین رئیس جمهور و وزیر مردمی را از دست دادیم و امیدواریم بتوانیم راهشان را ادامه دهیم.

وی افزود: رئیس جمهوری که دغدغه مردم را داشت سرانجام در مسیر خدمت جان خود را فدا کرد و یاد  این شخصیت در خاطره مردم باقی می ماند.

دستاوردهای سفر رئیس جمهور شهید به استان قزوین توسط رسانه ها منعکس شود

ملاحسنی تصریح کرد: از لحظات ابتدایی انتشار خبر شهادت تا امروزصبح آنچه در عرصه رسانه باید رخ می داد انسجام در روایت است و در این اتفاق هولناک نیازمند همراهی بیشتر رسانه ها هستیم تا با وحدت رویه به اطلاع رسانی واقعی مبادرت شود.

وی بیان کرد: در نشست با اصحاب رسانه باید هم فکری داشته باشیم و بتوانیم در مورد ابن حادثه تلخ در فضای رسانه اطلاعات مورد نیاز مخاطب را منتشر کنیم و حق مطلب در خصوص این شهید نیز ادا شود.

ملاحسنی از مدیران رسانه ها خواست با وحدت روایت نسبت به اطلاع رسانی مراسم تشییع و بزرگداشت همت کنند و گفت: روز سه شنبه نیز تجمعی برگزار خواهد شد و مراسم تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور فردا سه شنبه در تبریز و پس فردا در تهران و روز سوم خرداد در مشهد برگزار خواهد شد. 

وی اضافه کرد: قرار است پیکر شهید رئیسی در مشهد و وزیر خارجه کنار مزار شهید بهشتی در تهران و امام جمعه و استاندار تبریز هم در همین شهر به خاک سپرده شود و حضور مردم قزوین در مراسم تشییع در تهران نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین یادآورشد: انتظار داریم رسانه ها در اطلاع رسانی و هماهنگی در دستورالعملها همراهی کنند و روابط عمومی ادارات هم برای حضور کارکنان خود در مراسم تشییع اقدام و برنامه ریزی کنند.

وی اضافه کرد: باید شرایط حضور مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور را مهیا و تسهیل کنیم و در زمینه فضاسازی شهری از سوی مدیران روابط عمومی ادارات پیگیری لازم صورت گیرد.

ملاجسنی گفت: یکی از رسالت های رسانه ها این است که دستاوردهای سفر رئیس جمهور فقید به استان را منتشر کنند که این حادثه موجب شد در آستانه برگزاری سفر دوم از این دستاورد محروم شویم.

دستاوردهای سفر رئیس جمهور شهید به استان قزوین توسط رسانه ها منعکس شود

وی اظهارداشت: خبرنگاران می توانند با بیان واقعی دستاوردهای سفر که امروز ۸۰ درصد مصوبات سفر انجام شده مردم را در جزریان بخشی از خدمات دولت قرار دهند تا قضاوت درستی از خدمات این شخصیت صورت گیرد.

این مدیر بیان کرد: یکی از درخواست های ما این است که میان مردم بروید و نظر مردم را بدون کم و کاست در خصوص رئیس جمهور شهیدشان منعکس کنید تا همگان از مردمی بودن ایشان و علقه مردم به این شخصیت مخلص مطلع شوند و آن را باور کنند.

وی اظهارداشت: مردم را فراموش نکنید و بدانید حال و هوای مردم نیازمند روایت صادقانه است و در این زمینه تولید محتوا شامل کلیپ و عکس و مصاحبه و گزارش تاثیرگذار است.

ملاحسنی اضافه کرد: گفتگو با گروههای مختلف در قاب رسانه مانند ورزشکاران و هنرمندان و افراد تاثیرگذار را منعکس کنید و روحیات مردمی را بازنشر دهید.

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین یادآورشد: گفتمان آیت الله رئیسی را در دوران سه سال در آستان قدس رضوی، سه سال در دستگاه قضا و سه سال در قوه مجریه را منعکس کنید و روی گفتمان مردمی ایشان تاکید شود تا واقعیتهای بیشتری از شخصیت این رئیس دولت بازگو شود.

دستاوردهای سفر رئیس جمهور شهید به استان قزوین توسط رسانه ها منعکس شود

وی اظهارداشت: بعد از مراسم باشکوه تشییع باید ستاد انتخابات در استان هم تشکیل شود و با اعلام تقویم زمان بندی انتخابات فعالیت خود را آغاز کنیم و تا ۵۰ روز آینده نحوه دعوت مردم اطلاع رسانی شود.

ملاحسنی گفت: امید بخشی و انسجام بخشی و جلوگیری از انتشار شایعات از دیگر رسالتهای خبرنگاران در این ایام است.

در ادامه خبرنگاران دیدگاههای خود را برای برگزاری شایسته مراسم یادبود و تولید محتوای فرهنگی از دستاوردهای رئیس جمهور بیان کردند.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا