عمومی

آمادگی راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در دشتی را داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی بحرانی عصر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی اظهار کرد: هر نظام و انقلاب برای خودش مدافعانی دارد و در نظام اسلامی یکی از مدافعان و سربازان آن جامعه فرهنگی است.

وی افزود: در دفاع مقدس و دوران انقلاب جامعه فرهنگی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است و به همین خاطر شهید رئیسی توجه‌ای جدی به این حوزه داشته است.

فرماندار دشتی ادامه داد: افزایش پذیرش معلمان و اجرای طرح رتبه بندی از اقدامات مهم شهید رئیسی بوده است.

توجه ویژه به حوزه آموزش

وی با بیان اینکه جایگاه فرهنگیان خاص و بر کسی پوشیده نیست، گفت: در چند سال اخیر توجه خوبی به حوزه آموزش شده است و امسال ویژه‌تر دیده خواهد شد.

بحرانی تصریح کرد: فرهنگیان باید جایگاه دولت اسلامی و خدمات آیت الله رئیسی را در بین مردم تبیین کنند.

وی اضافه کرد: همه باید مردم را تشویق به حضور در پای صندوق‌های رأی کنند و خدمات نظام و دولت را تبیین و شاخص‌های انتخاب خوب را تبیین کنیم.

فرماندار دشتی بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با همکاری هم نسبت به برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت اقدام و از موازی کاری پرهیز کنند.

تقویت فرهنگ عفاف و حجاب

بحرانی افزود: در کلاس‌های اوقات فراغت بینش دینی و فرهنگی نسل نوجوان ارتقا و هویت دینی جامعه تقویت و مهارت آموزی نسل نوجوان با جدیت دنبال شود.

وی گفت: در کلاس‌های تابستانه فرهنگ عفاف و حجاب توسعه پیدا کند.

فرماندار دشتی ادامه داد: آمادگی لازم در سطح شهرستان برای راه اندازی دانشگاه فرهنگیان وجود دارد و امسال در توزیع اعتبارات به این مهم توجه خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا