حوادث و رویدادها

آتش‌سوزی گسترده در یک انبار کالا در بزرگراه فتح

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی تهران گفت: آتش سوزی بزرگ در انبار بزرگراه فتح رخ داد.

سید جلال ملکی در مصاحبه با مجله زنده خبری اظهار داشت: ساعت 9:30 دقیقه عصر سه شنبه (15 تیر) ، آتش سوزی بزرگی در انبار 25 سیستم آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گزارش شد که بلافاصله در جریان بود. به دنبال چهار ایستگاه. آتش نشانان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل انبار در محدوده بزرگراه فتح ، خیابان هفدهم فتح است ، افزود: مخازن آب و نردبانهای هیدرولیکی نیز به محل اعزام شده بودند. آتش نشانان در کمتر از پنج دقیقه به صحنه آمدند و دریافتند که ریخته شده در یک مجتمع کارگاهی آتش گرفته است. در این مجموعه چندین کارگاه آموزشی و ریخته گری با فاصله بسیار کمی از یکدیگر وجود داشته است.

ملکی افزود: بیش از 60 متر آتش گرفته و بسیاری از وسایل اداری که در این مکان ذخیره شده اند ، آتش گرفته اند. هنگامی که نیروها رسیدند ، آتش از همه پشت بام ها و پنجره ها فوران کرد و در آستانه گسترش به پناهگاه های دیگر بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان عملیات را سریع شروع کردند و موفق به کنترل آتش شدند. با توجه به شعله های ناعادلانه این آتش سوزی و تخریب بخشی از سقف این ریخته ، آتش سوزی در اطراف پخش شده و از آن جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در این حادثه هیچ کس مجروح نشده است. در حال حاضر نیروها در حال مشاهده و امنیت سایت هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا