اقتصادی

کابینه برنامه جامع انرژی کشور را تصویب کرد



طی جلسه کابینه عصر یکشنبه (24 آوریل) ، رئیس جمهور کاظم خفاضی ، که از سوی مجلس شورای اسلامی معرفی شده بود ، به یک وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برای خدمات وزیر سابق محمود حججی و تلاش های “کشاورز” در این دولت تبریک گفت و از این وزارتخانه برای رهبری طولانی مدت خود تشکر کرد.

به گزارش گروه بین الملل مجله زنده خبری ، در این جلسه که به ریاست حججه اسلام و مسلمانان حسن روحانی برگزار شد ، گزارشی از عملکرد وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در زمینه پیشگیری و پاسخ به بیماری کورو ویروس در کشور ارائه شد. نظارت بر بیماران بیشتر دستورالعمل لازم را ارائه داد.

روحانی همچنین از دانشگاهها و دانشگاهیان خواست تا به وزارت بهداشت ، آموزش پزشکی و دولت كمك كنند تا در پیشگیری و مقابله با بیماری عروق كرونی اقدامات بیشتری انجام دهند.
وی خواستار ادامه تحریم ها شد که در حقیقت شامل مجازات های غذایی و دارو ، نقض اساسی ترین حقوق بشر و نمونه بارز آن برای تروریسم در زمینه سلامت و مواد غذایی است.

تعیین هزینه های خدمات کارشناسان و مشاوران در دستگاه های اجرایی

براساس قانون برنامه ششم توسعه پنج ساله ، هیئت دولت تعرفه های خدمات کارشناسان و مشاوران در قوه مجریه را تصویب کرد.
بر این اساس ، نرخ ساعتی برای این کارشناس 219،600 ریال ، کارشناس اصلی 366 هزار ریال ، قدیمی ترین کارشناس 549 هزار ریال ، کارشناس 732 هزار ریال و قدیمی ترین کارشناس 915 هزار ریال است.
ظرفیت کار هر کاغذ کاری برای کارشناس 131 میلیون و 760 هزار ریال ، کارشناس اصلی 219 میلیون و 600 هزار ریال ، قدیمی ترین کارشناس 329 میلیون و 400 هزار ریال ، کارشناس 439 میلیون و 200 هزار ریال و کارشناس 549 میلیون ریال است. واقعی تعیین می شود.
شایان ذکر است که توانایی کار و میزان کل رئال مادرید برای خدمات تخصصی و مشاوره ای که می توانند انجام دهند توسط متخصصان یا مشاوران تعیین می شود. برگه کار همچنین حداکثر ظرفیت کار متخصصان را در طول مدت اعتبار گواهی کنترل می کند.
علاوه بر این ، حداکثر ظرفیت کاری مشاوران براساس رتبه یک مشاور با حداکثر سه برابر میانگین سقف معاملات ، یک مشاور اصلی 5 بار ، یک مشاور حداکثر هفت بار ، یک مشاور حداکثر 10 بار و حداکثر یک مشاور با حداکثر تصویب شده است. 15 برابر متوسط ​​سقف معاملات.
شایان ذکر است که توانایی کار کردن به معنی کل ریالی خدمات کارشناسی و مشاوره ای است که کارشناسان یا مشاوران می توانند انجام دهند.
مطابق با این تصمیم ، کارشناسان و مشاوران به اشخاص حقیقی و حقوقی ارجاع می شوند که به ترتیب شرایط لازم برای انجام خدمات کارشناسان و مشاوران در دستگاههای اجرایی را دارند.
خدمات تخصصی و مشاوره ای همچون هر مطالعه ، تحقیق ، بررسی ، نظر ، کنترل ، مهندسی ارزش و سایر خدماتی که در زمینه مربوطه تفکر را برانگیخته اند تعریف شده است.

تصویب برنامه اجرای طرح جامع انرژی کشور

مطابق قانون برنامه ششم توسعه و مطابق با سند استراتژی ملی انرژی ، هیئت دولت برنامه اجرای برنامه جامع انرژی کشور را تصویب کرد.
یكی از مهمترین اهداف تهیه ابزار تحلیلی مناسب برای توسعه استراتژی های میان مدت و بلند مدت برای توسعه بخش انرژی ، سیاست گذاری برای به حداكثر رساندن منافع اقتصادی ، اقتصادی و زیست محیطی برای دستیابی به توسعه پایدار و مدیریت تقاضای انرژی به طور جداگانه برای مصرف كنندگان و بخش های انرژی است. برنامه در نظر گرفته شده است.
براساس این مصوبه ، وزارتخانه های نفت و انرژی و سازمان انرژی اتمی ایران موظفند گزارش کار سالانه اجرایی را در قالب برنامه اجرایی برنامه جامع انرژی به سازمان برنامه و بودجه ملی ارسال کنند.
همچنین سایر دستگاههای اجرایی موظفند برنامه های اجرایی خود را تهیه و مطابق با وظایف و شاخص های “برنامه اجرای برنامه جامع انرژی کشور” تهیه و اجرا کنند و گزارش عملکرد سالانه را به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال کنند.

انتهای پیام


همه محتوای سایت توسط سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، در نتیجه مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سایت مجله زنده خبری هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا