فرهنگ و هنر

جریان صهیونیسم به دنبال تحریف مفهوم مقاومت است

مشاور اجرایی معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: “استعمارگران تلاش می کنند هر شنونده ای با شنیدن کلمه مقاومت مقاومت در برابر جنگ ، خونریزی و سلاح داشته باشد ، در حالی که مقاومت کل سیستم زندگی است.”

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، ابوالفضل سالنیا ، مشاور اجرایی معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، در برنامه “افسانه مقاومت” درباره مفهوم مقاومت گفت: واژه مقاومت تصویر جنگ دارد. خونریزی و سلاح.
وی خاطرنشان کرد: اگرچه مقاومت یک سیستم کامل زندگی است و تنها با مبارزه مسلحانه خاتمه نمی یابد ، اما این مقاومت شامل جنبه های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و همه جنبه های زندگی است و اگر چنین تصویری از مقاومت را تصور کنیم و از تحریف مقاومت در صهیونیست های غالب رسانه ای جلوگیری کنیم و مقاومت استکبارستیزی می تواند متمدن باشد و مطمئناً جان انسان ها را نجات می دهد.

مشاور فرهنگی سابق کشورمان در لبنان و سوریه گفت: انقلاب اسلامی همیشه با توطئه های مختلف داخلی و خارجی ، تحریم های سیاسی و اقتصادی ، علمی و دانش روبرو بوده است ، اما خوشبختانه جمهوری اسلامی توانسته است با موفقیت بر همه این توطئه ها غلبه کند و اولین با وجود مشکلات زنده مانده است.

صالحی نیا گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی پیروز شد که این ایده غالب در جهان این بود که دین نمی تواند امور جامعه را اداره کند و جهان به دو اردوگاه شرق و غرب تقسیم شد و هیچ کشور مستقلی وجود نداشت ، به عبارت دیگر ، کشورهایی که خواستار استقلال. آنها باید به یکی از اردوگاه های شرق و غرب می پیوستند ، در غیر این صورت از آن حمایت نمی کردند ، اما انقلاب اسلامی با شعار استقلال و آزادی پیروز شد.

مشاور اجرایی معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تأکید کرد: تمدن اسلامی که قبلاً ایجاد کردیم و اساس تمدن کنونی است با مشارکت همه اقوام شکل می گیرد ، اما امت اسلامی از شرق ، غرب و جنوب ، شمال نقش موثری داشت. برای شکل گیری این تمدن. مرحله جدید احیای تمدن باید در همه مردم وجود داشته باشد ، در حالی که مخالفان این تمدن اسلامی به دنبال شکست دادن این تمدن به هر طریقی هستند و شرایط جدیدی را برای طرفداران این تمدن ایجاد کرده اند.

رادیو مقاومت صدای گفتمان مقاومت و مدرسه سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از اوایل ژانویه تا پایان از طریق نوار FM 95.5 مگاهرتز قابل دریافت است و مخاطبان می توانند از طریق 30000955 با برنامه های رادیو مقاومت ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا