عمومی

از هشدار صوتی زلزله تهران چه خبر؟

با وجود این فشار چندین سال در تهران است که هنوز مجهز به سیستم های هشدار پیشهنگام زلزله وجود دارد.

انتقال اطلاعات و غیره. روزنامه شرق او نوشت: “راه حل این سال ها در مورد امکان ویرانگر instagram هشدار اواخر هفته پیش در شب جمعه و برخی در قبر از زمان خود را برای این اتفاق مردم محلی در تهران ، این کار ؟ زلزله.? برای انجام این کار حتی اگر آن را یک زلزله خطرناک و مخرب نیست اما واضح است که اهمیت آموزش برای مقابله با این زلزله بار دیگر هشدار داد.

آخرین زلزله در تهران ??? یک سال می گذرد به طور متوسط از هر ??? سال یکی از گسلهای این منطقه به کوه ها و زمین را تکان داد و همان اتاق با وحشتناک حوادث آینده فاجعه است. فرض بر این است که آن زلزله کشته شدن حدود یکونیم میلیون تهرانی بود که ?? درصد از مرگ و میر ناشی از وزن در عرض دو ساعت اول و سپس خفگی در اثر “خوب” فشار در قفسه سینه, کمبود آب در بدن است. گندخونی و… به مدت سه روز از صد هزار مرده از زیر آوار تهران در محل. گاز و برق و آب و تلفن و برش. دسترسی به بافت فرسوده و درب جنوب و مناطق مرکزی نمی خواهد اما من می ترسم و دلهرهآور بیشتر از همیشه نیاز به آماده شدن برای زمین لرزه های اجتناب ناپذیر است هشدار می دهد که بخشی از آن به گفته مقامات مناطق شهری و…. سیستم هشدار پیشهنگام یا زلزله سیگنال که ممکن است چند ده ثانیه قبل از حادثه و غیره. در پیشگیری از زلزله; یا طلا است که می تواند آسیب جانی به حد بالایی کاهش می یابد. پیش از این رئیس شورای شهر تهران و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و چند دیگر از راه اندازی این سیستم در تهران گزارش شده است باید گفت که البته هنوز هم اجرا شده است.

سیستم هشدار پیشهنگام زلزله چه قابلیت ؟

سیستم هشدار پیشهنگام زلزله ، سیستم اطلاعات سریع زمینلرزههای بزرگ به او گفت که این تنها تکنولوژی است که امکان پیشبینی زمینلرزه در لحظاتی از ظاهر آن است. حداقل در حدود ده سال است که مقامات در حال تلاش برای ایجاد یک سیستم در تهران و حذف شد اما هنوز هیچ کار.

“مهدی طلوع” استاد موسسه بین المللی ?????????? و غیره در مورد این سیستم و نحوه عملکردش به “شرق” می گوید: “زلزله پیشهنگام سیستم هشدار دهنده به طور معمول دو حالت محلی و مناطق اطراف آن داشته باشد. هشدارهای مانند استفاده از این سیستم به یک قطار در حال حرکت و یا برای مثال در ایستگاه گاز است. O ?? لرزهنگار می توانید هشدار های منطقه درست است که اگر ایران به جز تهران شد, هشدار, حداقل و حساس رفت و به مدیریت است.”

در این وضعیت در تهران در این منطقه می گوید: “در ?? سال است که یک برنامه ارتباطات پیشهنگام زلزله شهردار تهران و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در … زمان این طرح با ژاپنی ها به دنبال آنها و در حال حاضر این متخصصان داخلی ساخته شده است.”

این جادوگر ?????????? وضعیت فعلی این طرح و سیستم هشدار دهنده در تهران گفت: “استقرار این سیستم به اندازه کافی برای خرید محقق خواهد لرزهنگار. لرزهنگار یک عضو مهم از این سیستم اما سیستم که شامل داده های مرکز تشخیص و هشدار به اطلاع رسانی برای هشدار دادن و … تعامل است. به نظر می رسد که کندی عجیب و غریب است که آن را پیشهنگام سیستم تا زمانی که تهران اجرا شد.”

ابتدا از دلیل این روند در برخی موارد او می داند: “در صفحه از نقاط ضعف ، بخشی از این کندی به نگاه برخی از مدیران حتی زمانی که همه چیز فانتزی می دانند و آنها می گویند شما باید آشنا با زلزله باید انجام بهبود است. در هر صورت زیرساخت های این سیستم در حال حاضر وجود دارد و نیاز به اراده قوی سیاسی و اجرای دقیق برنامه است. این نیاز به مدیرانی که معتقد به وظایف تخصصی و افراد متخصص. در حال حاضر در کشورهایی مانند رومانی و مولداوی که ایجاد شده است به طور سیستماتیک اما در ایران که از چندین سال پیش این کشورها, ?????????? سیستم instagram نمی شد این سیستم وجود ندارد.”

کارشناسان ?????????? در این منطقه همیشه ادعا می کنند که ضد زلزله تنها در فعالیت ها و ایجاد یک سیستم این است که خلاصه و همچنین به عنوان یک تعداد فعالیت های قبل از زلزله پس از وقوع یک حادثه را. همچنین آغاز instagram می گوید: “سیستم هشدار پیشهنگام زلزله یکی از راه های کاهش خطر است و اگر ?? کار برای کاهش خطر زلزله در تهران باید انجام شود که یکی از آنها این سیستم است که هنوز هم به عنوان مثال تمرکززدایی از شهر تهران به گسترش آگاهی و تشدید”. بهترکردن نامحدود در دسترس… باید انجام شود. اگر سیستم دهها مفید در شهرستان باید تنظیم شود اما این decentrali ، به طوری که اضافی نخواهد بود و در تهران سیاست تمام شوراهای شهر از هر گروه به منظور تقویت این تمرکز”است.

کاهش آسیب را از زلزله در یکپنجم سیستم هشدار برای تلفن های موبایل ؟

پس از هر زلزله, تهران, ایران. یک سوال در مورد شهرستان آمادگی برای مقابله و راه هایی برای کاهش آسیب گزارش به مقامات و رسانه ها اشاره دارد ، اما در طول زمان این پیام همچنین به طور معمول آن را رد کرد. زلزله ?? سال تهران یکی از نقاط عطف این بود که چند روز پس از ورود او رئیس شورای شهر در تلویزیون تست برنامه برای ایجاد یک سیستم زنگ قابل شنیدن پیام. “محسن هاشمی” در این گفتگو در سال ?? تایید آمادگی برای هر گونه احتمالی زلزله ، از اجرای طرح سیستم اعلام صوتی خواهد شد که ?? در ?? چند ثانیه پیش از وقوع زلزله و تکانهای قبل از اینکه مردم هشدار داد. او توضیح داد: در این سیستم گفت: “در حال حاضر در جهان زلزله تقریبا ?? در ?? ثانیه قبل از شروع به ثبت نام مردم. او در تهران معرفی یک سیستم است که بر اساس آن. همه بوقهایی اتحادیه اروپا با صدای بلند به نصب و زلزله که مردم متوجه است. تکانهای پایه خاک آن را به طور خودکار منتقل شده به سیستم است و این سیستم است که در تهران به کار می کنند. در حال حاضر صحبت از یک تا دو میلیون instagram که با معرفی این سیستم این شاخص را می توان مورد استفاده برای نوشتن به یکپنجم کاهش یابد.”

علاوه بر این دی وی دی در سال گذشته رئیس سازمان پیشگیری و کنترل ?????????? تهران در مصاحبه با “غرب” اطلاعات جدید در مورد سیستم مورد. “برش instagram” زودتر سیستم هشدار دهنده زلزله گفت: “سه مجموعه در محدوده instagram و یا دستگاه های شتابنگار در تهران به کار می کنند. در حال حاضر ?? ما شتابنگار در سال آینده اگر این بودجه خریداری شده است ما خواهد شد. آن نصب شده ?? در حال حاضر من به شما خریدم. ?? شتابنگار مجهز به یک شرکت گاز استان تهران دارای چندین دیگر تبدیل می کند. ?? مرکز تحقیقات برای مسکن در نصب و راه اندازی و پنج و شش در مورد دوم هر دو نصب شده است. در مجموع در تهران, شما نیاز به دانستن در مورد ??? به ??? شتابنگار در حال حاضر حدود یک چهارم از ما.”

بود در مورد عملکرد این ?????????? در پیش بینی زمین لرزه نیز گفت: “تهران و اطراف آن را پر از شراب. اگر زلزله متن تهران و ما آغاز خواهد شد. ما هیچ هشدار برای شکستن سریع و بلافاصله امواج لرزه ای در او به ما می آید اما اگر زلزله در تهران تسلیم شده است. ما می توانیم آن را در مورد تهران و اضطراب و سریع به آن را انجام دهد. چرا که آنها در حال حرکت به ما و به عنوان یک نتیجه می تواند سالم بماند. اگر تهران گسل های فعال و لرزه امواج از خارج تهران بزرگ بود. ما شتابنگارهای با تهران سیگنالینگ ایران را به سرعت. در این راستا چند سال پیش چهار شتابنگار در شرق تهران به مجموعه ای از این شماره در مکان های دیگر در سراسر تهران بسته شود. در حال حاضر بسته به فاصله ای که منشاء شراب, زلزله با تهران ندارد. شاید این سیستم در زمینه ?? به ?? ثانیه هشدار زلزله”.

اگر چه مقامات ادعا می کنند که این سیستم می تواند باعث آسیب به جانی به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و کمک کند تا مقدار زیادی از زمان برای مقابله با بحران اما به نظر می رسد که اثر سرعت کوچک است برای انجام این مرحله مانع است.”

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا