استانی

خبرنگاران استان قزوین سرانجام صاحب خانه آخرت شدند

در گزارش خبرنگار آنلاینو غیره همزمان با روز خبرنگار., فعالان رسانه ای و روزنامه نگاران در ایران در فضا از یک رابطه صمیمی با شهردار به بازدید از قزوین و گفتگو شد و مهمانان دعوت از شهردار.

در این نشست روزنامه نگاران عمدتا گفتگو ارائه تشویق به ادامه شهردار با رسانه ها اختصاص داده شده فراهم می کند و برای استفاده از رسانه ها در آسیب شناسی و اجرای پروژه های شهری است.

محمد رضا جباری از آنلاین گفت: رمز عبور اطلاعات خبرگزاری “آنلاین ما در جهان” این همان رویکرد اگر رسانه ها دیده بان مهربان است و مهربانی به یکدیگر و رقابت همراه با رفاقت محور لوله تولید کننده با مسئول انتقاد و مسائل مطرح شده می توان به نتایج بهتر و توسعه استان از شتاب در یک بودجه کوچک است.

سر آنلاین استان هرمزگان گفت: در زیرساخت طرف از همه چیز بهتر است به سرمایه گذاری زیربنایی به خصوص در مناطق مرکز شهر توجه ویژه به سیمای شهر بهتر است و از نقطه نظر مردم محلی و گردشگران با افکت های زیبا می سازد.

جباری گفت: شهردار محترم درخواست آن است که یک مشکل از آپارتمان به روزنامه نگاران پس از یک دهه از حل و نگران فعالان رسانه فرمان.


بعد از آزار و اذیت های سرگرم کننده, رسانه ها به نتیجه

این فرض در مورد مرزی از یک هفته حدیث گفت: ما در این جلسات تقویت ارتباط میان رسانه ها و رهبران شهر, شاید این مرحله را می توان به عنوان مثال برای رهبران دیگر از مقامات اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی.

در این پیش کسوت رسانه ها در سال های اخیر و در نصرتی شهردار سابق نیز جلب برای انتخاب یک محل در آرامستان روزنامه نگاران بودند این بار درخواست خود را مطرح شد و شهردار قزوین خواست تا برای آخرین بار با درخواست از خبرنگاران موافقت کرد و قطعه ای از آرامگاه فعالان رسانه ای را برجسته.

او گفت: در این دنیا برای به دست آوردن زمین با مشکل مواجه میشوند و ما می تواند کمک به کسی که حداقل نه تا ابد ما یک محل به انتخاب شهردار قزوين با زیبایی با این شرط موافقت کرد و مقرر شد یک قطعه قبر رایگان به روزنامه نگاران در قطعه هنرمندان هدیه.

مریم غیاثوند با روزنامه جام جم گفت: از شهردار انتظار داریم از ظرفیت رسانه ها برای مشورت در توسعه پایدار, استفاده, به دلیل وجود دارد بسیاری از مردم که ممکن است بالا و می تواند به صورت رایگان به خدمت شهرداری نیاز دارد.

وی افزود: خبرنگاران شاید یک متخصص شناخت اما می تواند موثر سهم شهرداری به ارائه و اجرای پروژه های تصمیم گیری خطا را و آن را بهتر از رسانه ها در مورد اطلاع رسانی مورد استفاده قرار گیرد.

محمد او برگزار کرده است دیگر فعال رسانه ای افزود: هیچ منبع در رسانه ها در مورد نقش مردم را خوشحال چیزی نیست از خبرنگاران ما انتظار کمی فعال تر آنها در گزارش های عمومی و ارتباطات است.

امیر رضایی گفت که شهرداران در گذشته به خوبی کار می کرد و همه نشانه هایی بود که نصرتی در ساخت و ساز عبور از سطح و تعداد پل های m-کامالا در ایجاد زیرساخت های حسین جعفری توسعه شهری و چشم انداز اینده نگارانه بنابراین من ساخته شده شهردار جدید نیز ممکن است به عنوان یک نتیجه.

مریم کشاورز بوی آنلاین گفت: نشریات باید همیشه مراقبت او را آزاد کند اما باید پرسید که چرا رسانه ها این است که یک عامل اصلی در فرهنگ محسب باید نیمی از اعتبارات فرهنگی حقوق.

افزود: از شهردار شهر قزوین, ما امیدواریم که برای حل مشکلات روزنامه نگاران, من فکر می کنم که به منظور مقابله با این مشکل کمتر قادر پرواز خود را عمل می کنیم.

حسین زرآبادی فعال در رسانه ها گفت که مشکلات امروز منجر به روزنامه ها و نشریات هم باید ترس منتشر شد که در پایان چندین بار است که باید این رویکرد با فعالان رسانه ای که به شکل مستمر در صحنه در حال حاضر پشتیبانی می کند.

منیژه سریع تر از هفتگی دریچه گفتگو, خبرنگار, گزارش مشکلات عرصه که متوجه شهرداری ممکن است دوره های آموزشی به ویژه در زمینه مدیریت شهری به منظور تقویت مهارت های فنی آنها کار می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا