استانی

ایثارگران استان قزوین را صاحب خانه می کنیم

به گزارش آژانس مجله زنده خبری از قزوین؛ مراسم امضای تفاهم نامه تأمین زمین مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عصر سه شنبه با حضور سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزویالا استاندار لطفولا سیاکولی ، روح الله عباسپور و فاطمه محمد بیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در استان قزوین برگزار شدند.

هدایت الله جمالی پور در این نشست گفت: امنیت امروز کشور و مقاومت ملت در برابر استکبار مدیون خون شهدا و تلاش جانبازان و ایثارگران است و رسالت همه ما پاسخگویی به خواسته های خانواده های این عزیزان است.

4

وی اظهار داشت: دولت با تمام محدودیت های اعتباری خود تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به برخی از نیازها و خواسته های خانواده های معظم شهدا و خانواده معظم شهدا انجام داده است ، گرچه اقدامات ما هرگز در دست این بزرگواران نیست اما مصمم هستیم به برخی از درخواست های شهدا پاسخ دهید.

استاندار قزوین یادآور شد: امیدواریم با کمک راه و شهرسازی بتوانیم تا آخر عمر دولت در استان مسکن شهدای استان را تأمین کنیم.

جمالی پور گفت: برای پاسخگویی به خواسته های شهدای استان قزوین ، تمام اختیارات خود را به رئیس بنیاد شهید می سپاریم ، بنابراین همه کارهایی که باید برای خانواده های شهدا انجام شود در تمام توان خود است

وی گفت: اگر روحیه ایثار و شهادت در کشور تضعیف شود ، در بخشهای دیگر آسیب خواهیم دید ، بنابراین رسالت ما نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

استاندار قزوین گفت: برای تغییر هدف زمین اختصاص یافته به ایثارگران و اتصال آن به منطقه شهری ، از همه مدیران انتظار همکاری داریم و سعی می کنیم نیازهای مسکن و اشتغال ایثارگران را در این دولت برآورده کنیم و اگر اینگونه نباشد در دولت بعدی امکان پذیر است بیایید آن را تمام کنیم.

وی گفت: در منطقه شهری مهرگان آنچه را که قول داده بودیم زمین را تحویل دهیم انجام خواهیم داد و در تاکستان و بوئین زهرا قطعه زمینی از زمین های ملی شناسایی می شود که در یک منطقه شهری جداگانه یا متصل قرار دارد تا سریع پاسخ دهد. نیازها ”

تفاهم نامه

جمالی پور افزود: در هر شهری که امکان انتقال زمین از طریق جاده و شهرسازی وجود دارد ، باید بلافاصله شناسایی و در اختیار بنیاد شهید قرار گیرد تا مسکن کار کند.

وی گفت: باید 30 هکتار زمین برای تأمین زمین در قزوین به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اختصاص یابد و ما در جلسه ای با وزیر راه و شهرسازی برای صدور مجوز موضوع را بررسی خواهیم کرد.

تفاهم نامه ای برای تأمین و ساخت 1500 واحد مسکونی و ایجاد اشتغال برای 1100 نفر از اعضای خانواده شهدا به امضا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا