عمومی

مسئولان نسبت به خدمت در نظام جمهوری اسلامی فرصت سوزی نکنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت اسلام مرتضی Qathrany صبح پنجشنبه در برنامه ویژه “شب های همدلی” که توسط هیئت فاطمیون قم در اردوی جهادی برگزار می شود شهوه این با استناد به آیه دوم سوره مالک برگزار شد و اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می فرماید: “هرکس آفرید.” الموت Valhyah Lyblvkm YKM احسن امل و هو عزیز غفوراو خدایی است که زندگی و مرگ را برای شما آزمایش می کند تا ببیند رفتار شما بهتر است و چه چیزی بهتر البته خدا غیرقابل نفوذ و بسیار مهربان است.

وی با بیان اینکه قرآن کریم رمز و راز خلقت را به عنوان آزمون بررسی می کند ، افزود: خداوند مرگ و زندگی را آفرید و مرگ جلال و زندگی جلوه دادن چمدان است.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه با اشاره به گزارش پیامبر اعظم اسلام (ص) اظهار داشت: در آزمایشات ، هدف از اهمیت بالایی برخوردار است و هدف از عمل و بزرگی آن مهمتر است و باید کیفیت کار مورد توجه قرار گیرد؛ پیامبر اکرم (ص) به امام علی (ع) گفتند که وقتی مردم برای افزایش فعالیت تلاش می کنند ، سعی می کنید کیفیت آن را بدهید هرزگی.

رابطه با قصد عمل مانند روح با بدن است

وی با تأکید بر اهمیت کیفیت عمل از نظر کمیت ، افزود: برخی کارهای کوچک انجام می دهند اما از نظر کیفیت کار مشابهی را انجام می دهند و برخی دیگر تلاش می کنند سخت تلاش کنند و به کیفیت آن توجه نکنند ؛ در عمل توجه به نیت و اهداف دارند.

H. اسلام Qathrany وی با اشاره به وجود آزمایش های الهی در مشکلات ، گفت: یک سنت طولانی وجود دارد که آزمایش های الهی همیشه بوده و هست و این آزمایش ها با تضاد انجام می شود.

وی گفت: آزمایشات الهی برای مردم است نه برای افراد فقیر. “خدا در قرآن کریم می فرماید:” آنچه که ما داده ایم امتحان است. ” طبق آیه مقدس قرآن ، اگر خدا می خواست ، او تمام ملت را می ساخت ، اما می خواهد نعمت هایی را که به مردم داده است آزمایش کند.

وی با تأکید بر اینکه حتی پیامبران یکسان نیستند ، استاد حوزه علمیه و دانشگاه تصریح کرد: ما یک پیامبری مانند حضرت سلیمان (ع) در قدرت داریم ، اما یک پیامبر شهید دیگر نیز وجود داشت ، آن هم از پیامبر اسلام (ص). پیامبران فقیر و حضرت داود (علیه السلام) انبیای ثروتمندی بودند ، اما همه آنها مورد آزمایش قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: امام حسین (ع) به تکه تکه تکه شد و امام علی (ع) در دوره های دیگر و در جبهه نبرد در دوره های دیگر خانه دار بود اما آنها در همه زمینه های زندگی که دیده ایم پیروز شده اند.

H. اسلام Qathrany وی گفت: “تمایز ما بین كسانی كه به بهشت ​​تبدیل می شوند در تطهیر روح است كه خود آنها نیز انجام داده اند و ما نیز انجام نداده ایم ، بنابراین باید مراقب باشیم و از خدا یاری یابیم.”

افراد به مدار امتحان منتقل می شوند

وی با بیان اینکه افراد در دایره امتحان ساخته شده اند ، افزود: هنگام پرتاب سنگ های طلا در آتش و گرم کردن آن به صورت داغ پخته می شود و طلا از دیگران جدا می شود و این افراد آزمایش می شوند.

استاد سمینار و دانشگاه توجه خود را به ذخیره سازی چمدان های باقیمانده جلب کرد و توضیح داد: بهترین چمدان تقوی است و از هر فرصتی به خوبی استفاده می کند و شاید این لحظات تکرار نشود.

وی در پاسخ به این سوال که نیاز به فرصت ها و برکات وجود دارد ، افزود: فرصت ها باید ارزش داشته باشند و زندگی باید به گونه ای صرف شود که در خدمت خداوند باشد. سریع به جلو است

H. اسلام Qathrany وی با اشاره به شب های قدر غدیر ، گفت: “شب های قدر نیز نزدیک است. برخی بزرگان در طول سال سعی کردند تا ماه رمضان را به خوبی بشناسند و ماه مبارک رمضان را دنبال کردند تا شب های قدر غدیر را به خوبی درک کنند.”

وی در گفتگو با مردم و مسئولان گفت: “شما که تحت کنترل جمهوری اسلامی و والی هستید چنین فرصتی برای انبیای الهی نداشته اید ، اما در زمان ما این فرصت وجود دارد.”

استاد حوزه های علمیه و دانشگاه به مسئولان توصیه ای کرد و گفت: “ما ، مسئولان ، نباید وقت تلف کنیم ؛ مردم و دین ما خوب است و نباید وقت خود را تلف کنیم ؛ اگر در امتحانات افتخار برنده شویم.” آن خدا می خواهد آنها به ما قول ظهور مجدد حضرت حجت را می دهند.

وی اظهار داشت که باید برای امام زمان آماده باشد (ASبیایید یاد بگیریم که حاکمیت الهی در سراسر جهان حاکم است و می افزاید: “گفته می شود که هر شیعه یک بار بطور طبیعی و یک بار به عنوان یک شهید می میرد و اگر قبل از ظهور جدید خود بمیرد ، پس از ترمیم به شهادت می رسد.”

H. اسلام Qathrany وی اظهار داشت: امکان چنین روزی و انقلاب داده نمی شد؛ 5 سال قبل از انقلاب به شهید آیت الله بهشتا گفته شد که فکر می کنید اگر بخواهد انقلاب شود ، چند سال طول خواهد کشید؟ وی گفت: 20 سال ، اما نه پنج سال ، بنابراین اگر خدا بخواهد شتاب می یابد ، فقط ما باید خدای خدمت را انتخاب کنیم و وظیفه خود را تصدیق کنیم و مطابق آن عمل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا