عمومی

اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، قاسم سلیمانی دشتکی شنبه شب در جلسه رسیدگی به مشکل دسترسی به دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: با توجه به حساسیت مشکل تاج در شرایط فعلی ، ما بیمارستان 376 تختخوابی در ایلام را اعلام کردیم پروژه پیشرو استان یک پروژه مهم به ساخت جاده ها و سیستم های فاضلاب و تکمیل ساختمان اختصاص داده شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مشکلات دیرینه دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه ایلام مشکل مسیر مشترک بین این دو دانشگاه بود ، گفت: خوشبختانه با موافقت دانشگاه ایلام تصمیم گرفته شده که اداره بهداشت مالکیت و ساخت آن را بر عهده بگیرد. راه خودت حرکت های ارزشمندی در حل یک مشکل اساسی.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برگزاری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه جنوب استان گفت: بله.

وی افزود: در این انتخابات علی رغم شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب و حساسیت زیاد در این دوره از رقابت ها ، ما شاهد تبعیت زیبای مردم از قانون و در عین حال احترام به پروتکل های بهداشتی بوده ایم که از آن نیز تشکر می کنم.

سلیمانی دشتکی با تشکر از همه عوامل اجرایی ، ناظران ، بازرسان ، نیروی انتظامی و سایر ذینفعان در انتخابات اظهار داشت: اکنون رقابت به پایان رسیده و دوره دوستی و همکاری در خدمت به مردم آغاز شده و البته شاهد آن بوده ایم. این دوره انتخابات.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا