حوادث و رویدادها

برخورد پلیس با هرنوع سودجویی در مورد واکسن کرونا/ پشت پرده تورهای واکسن

سخنگوی ناجا گفت که وی در زمینه واکسن کرونا ویروس با دلالان سر و کار دارد.

سردار مهدی حاجیان در مصاحبه با مجله زنده خبری ، وی در مورد آموزش پلیس برای سو mis استفاده احتمالی از واکسن کرونا گفت: “هنگام بحث در مورد واکسن کرونا ، مردم باید بدانند که پلیس با هماهنگی نهادهای مربوطه مانند وزارت بهداشت … همه سودها و وقفه ها. ” برخورد خواهم کرد

وی ادامه داد: به عنوان مثال در فضای مجازی تورهای جعلی را اعلام کرده اند مبنی بر اینکه می توانید با سفر به ترکیه یا کشور دیگر واکسن تاج بگیرید. همه اینها تحت نظارت و جعل قرار گرفت و اتفاقاً از عاملان تحقیق شد و برخی از آنها دستگیر و وب سایتهایشان بسته شد.

سخنگوی ناجا با تأکید بر اینکه پلیس منطقه را تحت نظر دارد ، گفت: ما به طور روزمره و مداوم این منطقه و موضوعات مربوطه را رصد خواهیم کرد و به موارد تخلف و سود رسیدگی خواهیم کرد.

وی در مورد ادعای فروش واکسن های قاچاق گفت: برنامه های زیادی در بحث قاچاق مواد مخدر انجام شده و پلیس توجه ویژه ای به رسیدگی به این موارد دارد ، با توجه به اینکه این موارد مربوط به سلامت انسان است.

حجیان با بیان اینکه نظارت بر داروخانه ها با حمایت وزارت بهداشت در دستور کار است ، گفت: بحث درباره واکسن ها یکی از برنامه های اصلی ما است و برنامه ریزی های لازم را برای آن انجام داده ایم.

سخنگوی ناجا همچنین در مورد جلوگیری از قاچاق واکسن و شیوع آن در خارج از شبکه در صورت تحویل واکسن کرونا گفت: “ما برای همه این موارد و جلوگیری از سودآوری برنامه ریزی کرده ایم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا