عمومی

واکسیناسیون همه ایرانی‌ها تا پایان سال۱۴۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله زنده خبری ،
دکتر علیرضا رایس در تیتر امشب شبکه کبار ، با تأکید بر رعایت پروتکل ها ، گفت: “مقرر شده است تا پایان ماه مارس 1.3 میلیون نفر در شمال که کادر پزشکی و افراد آسیب پذیر هستند واکسینه شوند.”

سخنگوی ستاد ملی تاج گفت: “در سال 1400 تولید اولین واکسن ما ، واکسن پاستور 3 تا 4 ماه طول می کشد. با ورود به تولیدات صنعتی و تولید 10 تا 15 میلیون دوز در ماه ، امکان صادرات آن وجود دارد.

رئیسی گفت: واکسیناسیون 70 درصد از جمعیت جهان به 10 میلیارد دوز واکسن نیاز دارد. – واکسیناسیون جهانی در جهان بیش از یک سال طول خواهد کشید ، زیرا تولید این مقدار واکسن و تزریق آن امکان پذیر است ، بنابراین پروتکل ها هنوز هم مورد نیاز هستند. “بیایید با دقت تماشا کنیم.

وی با اشاره به موفقیت در مرحله اول طرح شهید سلیمانی و انطباق حداکثر با پروتکل ها ، گفت: تاکنون 9 نفر در کشور آلوده به ویروس جهش یافته انگلیس شناسایی شده اند که 7 نفر آنها در تهران ، یک نفر در اهواز است. و یک نفر در ابیک قزوین بود.

دکتر رئیسی با اشاره به احتمال شیوع ویروس تاج انگلیس در کشور گفت: ویروس جهش یافته انگلیس بسیار مسری است و جوانان را مبتلا می کند و تنها راه مقابله با آن رعایت دقیق پروتکل ها است. “زیرساخت های بهداشتی خوب نیز متوقف شد و نخست وزیر مجبور به اعمال تعطیلات و محدودیت های شدید شد.

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با تاجگذاری افزود: قبل از اینکه به دنبال نوع ویروس و رفتار آن برویم ، باید به رفتار خود توجه کنیم ، در خوزستان این افزایش به دلیل کاهش مطابقت با پروتکل ها به 20٪ است. ”

دکتر رئیسی با اشاره به افزایش تعداد شهرهای نارنجی به 39 شهر ، گفت: اگر انطباق با پروتکل ها کاهش یابد ، قله چهارم قطعاً اتفاق می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا